אברמוב יצרף שחקנים בינואר, ירדן שועה לא למכירה

ירדן שועה
ירדן שועה | עדי אבישי

אחרי שחזרה אתמול למסלול הניצחונות מול קריית שמונה, בני יהודה רוצה לעבות את הסגל. במועדון מבהירים כי החלוץ שכבש צמד והעלה את מאזנו ל-8 שערים, יסיים את העונה בקבוצה. קוויאר בספק לקרב הצמרת נגד מכבי ת"א

(גודל טקסט)

בני יהודה רשמה אמש (שלישי) את אחד הנצחונות המרשימים שלה השנה כשניצחה 0:2 בקריית שמונה, וטיפסה אל המקום השני בליגת העל. בשכונה חששו מאוד מהמשחק בצפון, בעיקר לאחר הפסד הבית לסכנין, אך שחקניו של יוסי אבוקסיס הוכיחו פעם נוספת העונה כי הם קורצו מחומר מיוחד והפגינו המון אופי במשחק חוץ קשה.

בשבת יארחו הזהובים את מכבי תל אביב לקרב צמרת ובקבוצה יש חשש מפני עייפות מצטברת, עם משחק שלישי בתוך שמונה ימים, כאשר בשני המשחקים האחרונים פתח הרכב זהה והעומס על השחקנים רק הולך וגדל. מי שנמצא בספק למפגש מול הצהובים הוא הבלם הספרדי קרלוס קוויאר, שפתח אתמול ב-11 לאחר שעבר מבחן כשירות ורק לקראת סוף השבוע יתברר אם יוכל לשחק.

מי ששוב הרשים על כר הדשא אמש, הוא החלוץ ירדן שועה, שכבש צמד והעלה את מאזנו ל-8 שערים ב-12 מחזורים, ונראה נהדר לאורך כל המשחק. למרות פרסומים כאלה ואחרים, הבהירו במועדון שהשחקן הצעיר לא סגר או סיכם בשום קבוצה אחרת וכפי שפורסם לראשונה בספורט1, אין כל כוונה לשחרר אותו העונה.


ירדן שועה. לא יימכר בינואר (עדי אבישי)


בקבוצה כבר נערכים לקראת חלון ההעברות הקרוב בינואר, והבעלים ברק אברמוב מתכנן לצרף שניים-שלושה שחקנים לסגל הקיים. בעקבות פתיחת העונה הנהדרת והמיקום בצמרת, לצד סגל קצר מאוד, מבינים ראשי הקבוצה שחייבים להביא חיזוק, בשביל להמשיך ולשמור על המיקום הגבוה בחלק העליון של הטבלה וכדי לא לשחוק את שחקני ההרכב לקראת המשך המאבקים.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי