אכזבה בנתניה לאחר התיקו עם בית"ר: "יצאנו פראיירים"

דן איינבינדר
דן איינבינדר | ניר קידר

המאמנים דראפיץ' וברדה ניסו לעודד את השחקנים אחרי ה-1:1 בטדי ("תרימו את הראש") והחמיאו לירושלמי שפתח לראשונה העונה: "תלמדו ממנו איך לוקחים הזדמנות". הויבך צפוי להיות כשיר למשחק בראשון נגד חדרה

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי נתניה לאחר תוצאת התיקו 1:1 עם בית"ר ירושלים אמש (רביעי) בטדי. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה כבר עלתה ליתרון משער של מוטי ברשצקי בדקה ה-69, אך נכנעה לשיוויון מאוחר של דן איינבינדר בדקה ה-87.

"יצאנו פראיירים ונאיביים כי הגיע לנו לנצח", אמרו שחקנים במועדון. "עמדנו טוב ויצאנו למתפרצות ואפשר להגיד שחזרנו קצת להיות מכבי נתניה שאנחנו רגילים. עמדנו כמו חיילים בהגנה וחבל שספגנו ממצב כזה. כל הקבוצה נלחמה בצורה מטורפת. הגענו במחצית השנייה ל-3-4 מצבים של גול בטוח".

גם צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה נכנסו בסיום לחדר ההלבשה וניסו לעודד את השחקנים: "תרימו את הראש כי יש לנו משחק חשוב ביום ראשון מול חדרה". השניים גם פרגנו ליד כל השחקנים לקשר איילון ירושלמי, שזכה לערוך אתמול הופעת בכורה העונה בליגה: "תלמדו ממנו. שחקן שעלה מהספסל להרכב, עלה ונלחם. ככה לוקחים הזדמנות". לאורך זמן הצוות חיפש את ההזדמנות לשלב את הקשר המוכשר, שמרשים באימונים אך לא זכה להזדמנויות ואמש, לאור המשחק המאכזב מול הפועל ת"א, הוא גם זכה לה. אם לא תהיינה הפתעות, ירושלמי ייפתח גם ביום ראשון מול הפועל חדרה.

מי שעוד זכו למחמאות היו מוטי ברשצקי, ששוב כבש במשחק חוץ חשוב וגם המגן הימני מוחמד זבידאת, שרושם משחק טוב שני ברציפות, וללא ספק גורם לכאב לראש לצוות המאמנים, לקראת חזרתו של ויקי כחלון מהרחקה.


ברשצקי חוגג את היתרון בטדי. זכה למחמאות (יוני אריאלי)

אשר לכשירות הסגל, טים הויבך סבל מהתכווצויות והוחלף בדקה ה-57, כאשר הוא צפוי למנוחה של יומיים-שלושה ובקבוצה מאמינים שיהיה כשיר למשחק מול חדרה. גבי קניקובסקי לא היה בסגל עקב פגיעה בקרסול וצפוי להיבדק, כשבקבוצה מקווים שמי שיחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא הוא הבלם הקרואטי ברנקו ורגוץ'. אביב אברהם ישוב בתחילת השבוע מהרחקה.

"לפעמים אתה מרוויח פנדל כמו מול הפועל ת"א ולפעמים זה מתאזן כמו המשחק הזה", הודה בסיום שי ברדה. "היינו יכולים להכריע את המשחק עוד קודם כי היו לנו 2-3 מצבים נוספים. החלפנו טיפה את השיטה ומכבי נתניה תחזור ללחוץ ולשחק כדורגל. היה חשוב לנו קצת להתאזן אחרי יום ראשון שזה היה פשוט גרוע. זה יידבק ומכבי נתניה תהיה קבוצה טובה.

על השינויים בהרכב: "אני לא חושב שתעודת זהות צריכה לשחק. כשאימנו את בית"ר, קלטינס שיחק לראשונה מול מכבי ת"א והפעם איילון ירושלמי קיבל דקות ראשונות והיה טוב, גם באימונים. הוא צריך להמשיך לשחק. בכדורגל בוחרים שחקנים לפי האימונים".

על המטרות: "כל הליגה היא אותו דבר וכל נקודה חשובה. צריך להבין שאנחנו צריכים למצוא את הזהות שלנו ואנחנו כל פעם מנסים לשנות. צריך לצבור נקודות ולעלות למעלה ועוד כמה מחזורים להגדיר מטרות חדשות".


איינבינדר משיג שוויון דרמטי, נתניה פספסה ניצחון (יוני אריאלי)

שחקני הקבוצה והצוות המקצועי הגיעו היום בצהריים לבית החולים לניאדו שבנתניה. השחקנים והסגל ביקרו את כל הילדים המאשפזים במחלקה, חילקו סופגניות, העניקו חתימות אישיות והצטלמו עם הילדים ובני משפחותיהם. המאמן סלובודאן דראפיץ סיפר: "חזרנו מירושלים ברגשות מעורבים, אבל הפגישה במציאות היום יומית, כמו זו שראינו אצל הילדים בבית החולים ממלאת אותך ומחזירה לפרופורציות. אני שמח שניתנה לנו הזכות לשמח את מי שאפשר ומקווה שנסיים את החג בהרגשה שמחה לאוהדים שלנו עם ניצחון".

הבלם דודי תירם ציין: "זו אולי קלישאה, אבל אלו החיים ובמקומות כאלו אתה מקבל פרופורציות לגבי העיסוק וחיי היום יום שלך. מאחל חג חנוכה שמח לאוהדים שלנו, ובעיקר לאלו שלא יכולים לחגוג בחיק המשפחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי