אבוקסיס: "אני חושב ששועה יישאר עד סוף העונה"

ירדן שועה
ירדן שועה | דני מרון

מאמן בני יהודה התייצב למסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת מול מכבי ת"א (20:30 בספורט4) והבהיר: "מי שיגיד לי שהוא עייף, יעלה מישהו אחר במקומו. אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה ולא מתכוונים לתרץ"

(גודל טקסט)

בני יהודה תארח בשבת את מכבי תל אביב באצטדיון המושבה ׁ(החל מ-20:00 בשידור ישיר בספורט4) והבוקר (חמישי) היא קיימה אימון שחרור קל שנערך באולם הספורט בבית דני, הסמוך לאצטדיון שכונת התקווה. בשל עומס המשחקים השבוע בתוספת למזג האוויר החורפי, העדיפו בצוות המקצועי לתת לשחקנים להשתחרר מעט וערכו את האימון באולם סגור.

למעט השוער אמיליוס זובאס שייעדר גם השבוע ושגיב יחזקאל שסובל מרגל עץ ונמצא בספק למשחק, יעמוד סגל מלא לרשות המאמן יוסי אבוקסיס שהתראיין היום במסיבת העיתונאים השבועית ואמר: "אנחנו בתוך הכנות של משחקים ורק משחררים את עצמנו ממשחק למשחק. שיחקנו מול סכנין והיה לנו יום וחצי להתכונן לקריית שמונה ועכשיו עברנו טוב את קרית שמונה ואנחנו רק באימוני שחרור לקראת מכבי תל אביב, אז ההכנות רגילות לגמרי. כמובן שזו קבוצה שנמצאת היום בכושר הכי טוב בליגה, אבל אנחנו לא מוותרים מראש ורוצים לעשות תוצאה טובה".

על משמעות הניצחון בקריית שמונה לקראת המפגש מול המוליכה: "הניצחון בקריית שמונה, יש בו הרבה אופי. לבוא למשחק הזה אחרי הפסד בית מול סכנין, לנסוע לקריית שמונה אחרי יום וחצי, עם כל הדרך הארוכה, זה מכניס אותך לאווירה לא טובה ולתקופה לא טובה, אז אני שמח שהשחקנים הראו בגרות, כי זה היה יותר מניצחון רגיל. השחקנים הראו בגרות ואופי מבחינה מנטלית ונראינו טוב. אני לא אוהב לעשות סיכומים של שניים-שלושה משחקים או של תקופות, נחכה עם הסיכומים לסוף העונה הרגילה ונראה איפה נהיה".


אימון השחרור של בני יהודה הבוקר

הסגל הקצר שלרשותו לעומת הרוטציה הרחבה שביצע איביץ': "ידעתי שתשאלו על העניין הזה ואני לא מתכוון לדבר על עייפות ותירוצים. זה כמו ששואלים אותי אם הבאנו חיזוק או לא. אלה השחקנים שיש לי ומי שיגיד לי שהוא עייף או מרגיש מאמץ, אז ישחק במקומו מישהו אחר. אין לנו תירוצים של עייפות. השחקנים כאן רעבים ומחוייבים ובמשחק כזה כל אחד יצטרך לתת את האקסטרה. נכון שבשבוע כזה לא עשינו יום חופש, כל השבוע רק התאוששנו ממשחקים, אבל אני באמת לא מתכוון לדבר על תירוצים. מחר נעשה את האימון המסכם על המגרש וכולם ייקחו בו חלק. אנחנו צריכים לחשוב חיובי על המשחק הזה, איך אנחנו מביאים תוצאה טובה ולא מוותרים מראש על המשחק. נכון שזה קשה אבל הכל אפשרי".


יכולתו של שוער המשנה יונתן שאבי:
"יש לנו את יעקב אסייג, שעובד איתו כבר הרבה זמן ומכין אותו בצורה הטובה ביותר. אין ספק שכולנו מחכים לחזרה של זובאס, אבל בהחלט שיונתן נותן לנו הרגשה טובה. גם בקריית שמונה וגם נגד סכנין בהפסד הוא היה טוב".

על כך שבני יהודה מגיעה למשחק מהמקום השני: "בכדורגל מי שלא מאמין, לא מגיע לשום דבר. אנחנו כל הזמן מאמינים שאנחנו יכולים לעשות דברים יפים. אנחנו כל הזמן נראים כמו קבוצה, גם כשהפסדנו וזה הדבר הכי חשוב. אחרי סכנין חזרנו מהר למסלול הניצחונות, ומגיעות הרבה מילים טובות לשחקנים על המאמץ ועל זה שאנחנו נמצאים כרגע במקום השני. הסיבוב מסתיים בשבת ואנחנו רוצים לסיים אותו בצורה טובה. זו הרגשה טובה להגיע מהמקום הזה למשחק כזה, ויותר מזה גם צריך לעשות תוצאה טובה, כדי שהסיבוב יסתיים בצורה מתוקה".

מאבקי התחתית והצפיפות בליגה: "לא אדבר על קבוצות אחרות, אלא רק על הקבוצה שלנו. אנחנו תמיד באים ממוקדים ורעבים ויש כאן הרבה שחקנים שבתחילת השנה לא הכירו אותם והיום מכירים אותם קצת יותר ואני שמח כי מגיע להם. הכל בזכות עבודה קשה ולא בגלל שום דבר אחר. לא בא לי לדבר על קבוצות אחרות ואני שמח בחלקנו ואיפה שאנחנו נמצאים. אנחנו רוצים להשתפר כל הזמן וזהו".

על ירדן שועה שלא היה טוב מול הסקאוטים שהגיעו נגד סכנין אך כבש צמד בקרית שמונה: "זה לא קשור לסקאוטים או הסוכנים שהגיעו. לשחקנים צעירים יש לפעמים ירידות וראינו גם כוכבים גדולים בעולם שנותנים משחקים לא טובים. ירדן הוא בחור צעיר שהיה לו משחק אחד קצת פחות טוב ואני באמת לא משתגע מזה. המשפט על הסוכנים נאמר בחיוך ובהומור ובסך הכל ברוב השנה הוא עושה משחקים אדירים. אנחנו יודעים שיש לו עוד הרבה מה להשתפר. הוא עובד ובסך הכל הוא בהתקדמות מאוד גדולה השנה. אני חושב שעד סוף השנה הזו הוא לא יעזוב לשום מקום, הוא צריך לסיים את העונה פה והוא גם יודע את זה וזה הכי טוב לכולנו. מה שיהיה בעתיד, נחכה".


ירדן שועה. "צריך לסיים את השנה בבני יהודה" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי