פרדי פלומיין ואוסטין אג'ידה בספק למשחק נגד מכבי נתניה

אוסטין אג'ידה
אוסטין אג'ידה | דני מרון

שני הזרים של העולה החדשה עלולים להיעדר מהמשחק הקרוב (ראשון, 20:15, ישיר בספורט1), דובב גבאי ושוער המשנה חנין עשויים להחליפם. ניסו אביטן שיחזור לקווים אמר: "אנחנו רוצים להיראות טוב ולהשיג תוצאה טובה"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי נתניה (20:15, שידור ישיר בספורט1). העולה החדשה תחסר במשחק את הפצועים דויד מתאוס ויהב גורפניקל, את דיאא לבאבידי המוצהב ואילו חסן אבו זייד, אוסטין אג'ידה ופרדי פלומיין בספק. מאידך החלוץ לוסיו יחזור לאחר עונש צהובים. עומר חנין עשוי לפתוח בין הקורות וגבאי יפתח על חשבונו של פלומיין במידת הצורך.

מאמן הקבוצה, ניסו אביטן, סיים לרצות עונש הרחקה של שני משחקים וישוב לקווים ביום ראשון. לקראת המשחק אמר אביטן: "ידענו מבעוד מועד שחודש דצמבר יהיה חודש קשה ועמוס, אבל הוא עמוס לכולם. יש לנו סגל ארוך וטוב ונצטרך להשתמש בכמה שיותר שחקנים. זה לא משהו שיהווה תירוץ".

על משחק הליגה האחרון: "נגד רעננה לא היה לנו משחק טוב, הדברים הטובים הם שלא ספגנו ולקחנו נקודה יקרה. אנחנו צריכים ויכולים להיראות יותר טוב, בתקווה לעשות את זה מול נתניה, שאני מעריך שיגיעו על מנת לנצח".


יחזור לקווים נגד מכבי נתניה. ניסו אביטן (לירון מולדובן)

על החזרה לקווים: "זה מאחוריי. חשוב לי להיות עם הקבוצה. הצוות שלי עשה עבודה טובה, אבל מבחינתי חשוב מאוד לחזור".

האוהדים רואים בנתניה כדרבי? "אנחנו מבינים את היוקרה שבעניין, אבל בסוף זה תמיד יהיה משחק כדורגל ואנחנו רוצים להיראות טוב ולהשיג תוצאה טובה שישים חותם לסיבוב הראשון המצוין שעשינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי