בניון הושעה עד הודעה חדשה, אלישע לוי: "כך לא מתנהגים"

יוסי בניון
יוסי בניון | אודי ציטיאט

הקשר הוותיק גילה שהוא לא בהרכב שעתיים לפני המשחק באשדוד והחליט לא להיכלל בסגל, יעמוד לוועדת משמעת פנימית: המאמן: "חבל, יוסי שחקן מנוסה. אני לא אעבור על זה לסדר היום".

(גודל טקסט)
אירוע חמור וחריג במכבי פתח תקווה, שהשעתה הערב (שבת) את כוכב הקבוצה יוסי בניון עד הודעה חדשה רגע לפני משחק החוץ באשדוד. הכוכב הגיע למתחם חדרי ההלבשה באצטדיון והבין מאלישע לוי שהוא אינו בהרב הפותח. בתגובה, הקשר הודיע למאמן שהוא מעדיף לא להיות בסגל.


כעבור דקות ספורות הודיעה מכבי פתח תקווה שהקשר הוותיק הושעה עד הודעה חדשה והוא יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית. "זו לא התנהגות המצופה משחקן במעמדו ובגילו", נכתב בהודעה הרשמית שפרסם המועדון. עדי ראייה טוענים שהקשר הנסער נטש את האצטדיון ברכבו.


 

בקבוצה מעידים שמערכת היחסים בין המאמן אלישע לוי לבניון לא הייתה תקינה לחלוטין, והערב הדבר התפוצץ כאמור כאשר בניון גילה שהוא לא בהרכב. יש לזכור שבניון ביקש בתחילת העונה לעבור לבית"ר ירושלים של משה חוגג, אך נענה בשלילה ולא מן הנמנע שלאור הקצר בין בניון ללוי, יעשו צעדים דרמטיים במועדון.


אלישע לוי התייחס לפרשה "סערה? לא נראה לי שיורד גשם עכשיו. מה שקרה זה פשוט – בישרתי ליוסי שעתיים לפני המשחק שהוא לא משחק והוא לא קיבל את זה. חבל, כי יוסי שחקן מנוסה. המאמן תמיד קובע את ההרכב ומחליט לפרסם אותו כשהוא מוצא לנכון. בסופו של דבר הוא היה צריך לקבל את ההחלטה שלי כמו כל השחקנים האחרים. עושים מזה יותר מידי רעש. שאלתם מה קרה – עניתי לכם אחד לאחד. לא נעבור לסדר היום על ההתנהגות שלו, כי כך לא מתנהגים. לפעול אחרת? הודעתי לו שעתיים לפני שהוא יעלה מהספסל והוא היה צריך לקבל את זה. הראש שלי תמיד פותח, אבל איך אפשר לפעול אחרת? אנחנו עושים מזה עניין יותר ממה שזה. המשך דרכו? הוא יושעה, יגיע לוועדת משמעת וברור שככה לא מתנהגים".




הראש כבר בטדי? יוסי בניון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי