מאזן ביתי עלוב למכבי חיפה: "אי אפשר להתווכח עם מספרים"

איתי מרדכי
איתי מרדכי | ערן לוף

הירוקים ספגו מראשו של ברטקוס השוער בדקה ה-93 וסיימו רק ב-2:2 נגד קריית שמונה, המשמעות: ניצחון אחד בלבד סיבוב הראשון בסמי עופר. מרדכי: "טבעי שרצינו לשמור על התוצאה". סילבס: "השוער החזיר לנו"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה כבר הייתה הערב (שבת) בדרך הבטוחה לניצחון ליגה שני ברציפות, אך דזיוגאס ברטקוס – השוער של קריית שמונה – איזן ל-2:2 בדקה ה-93 בנגיחה והימם את 10,500 הצופים באצטדיון. מורסיו עלה מהספסל כבר בפתיחה וכבש שער אדיר (26), אבל מנחם (57, אחרי טעות קשה של אותו ברטקוס) ואזולאי (59) סידרו מהפך זמני שלא הספיק. מי שלקח את איבוד הנקודות בצורה קשה הוא אליסון דוס סנטוס, שסינן קללות לכל עבר בירידה לחדר ההלבשה. 


איתי מרדכי, המאמן הזמני של הירוקים, ניתח: "רצינו לנצח והגיע לנו. הגענו למספר לא קטן של הזדמנויות. הפכנו פיגור ליתרון, פתחנו את החצי השני טוב והיינו צריכים להמשיך את המומנטום. זה טבעי שרצינו לשמור על התוצאה ולצערי ספגנו בדקות האחרונות".


על כך שמכבי חיפה ניצחה רק פעם אחת העונה בסמי עופר בליגה: "אי אפשר להתווכח עם מספרים, נצטרך לעבוד בשביל לשנות אותם. עתידי? הראש שלי היה בשני המשחקים שהיו לנו ועכשיו הוא עדיין במשחק הזה. אני ארגע, נקבל החלטות וכולם יהיו מודעים לדברים".


 

חיים סילבס סיכם: "ברטקוס החזיר על הטעות שלו. למשחק הזה יש שני צדדים. ידענו שרבע השעה הראשונה של המחצית תכריע מבחינתנו. זה היה ברור שחיפה תלחץ בכל הכוח. הגול הראשון שהשוער שלנו נתן להם הכניס אותם למשחק. היו לנו עשר דקות מאוד רעות אחרי שספגנו וזה מאכזב אותי. אחרי תוצאות לא טובות ובתקופה פחות נוחה, אני שמח על האופי. הצלחנו לחזור ויש בשער הזה הרבה אופי וגם צדק".




החזיר לחבריו. ברטקוס (ערן לוף)

 שמח על אופי. סילבס (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי