בצל פרשת בניון: שערים אדירים ב-1:1 בין אשדוד למכבי פ"ת

מנור סולומון
מנור סולומון | לירון מולדובן

אחרי שהקשר הוותיק סרב לפתוח את המשחק על הספסל והושעה עד הודעה חדשה, החבורה של אלישע לוי ספגה שער ענק מיובל יעקובוביץ' (43), אך מנור סולומון קבע חלוקת נקודות (68) עם מבצע אישי נפלא

(גודל טקסט)
בצל סאגת יוסי בניון שהושעה הערב (שבת) עד הודעה חדשה, מכבי פתח תקווה סיימה רק ב-1:1 באשדוד ופספסה הזדמנויות לסיים את הסיבוב הראשון בפלייאוף העליון. יובל יעקובוביץ' כבש שער ענק בבעיטה מחוץ לרחבה (43), מנור סולומון – שהחמיץ ללא הרף – השווה במבצע אישי מרשים (68).


אחרי שלל החמצות כולל אחת ענקית של מנור סולומון מול שער חשוף, מכבי פתח תקווה נענשה כאמור בדקה ה-43 לאחר שדין דוד מצא את יובל יעקובוביץ', שבעט מ-20 מטר היישר לחיבורים של יוסי גיזנבורג ההמום. סלומון, שהרגיש חייב, איזן בדקה ה-68 עם ביצוע נפלא לאחר שהשתחרר משני שחקנים ושלח בעיטה מקצה הרחבה לרשת הגבוהה.


אשדוד ויובל נעים נותרו זמנית במקום ה-11 מהעל הקו האדום, עם שתי נקודות יותר מהפועל תל אביב וארבע יותר מבית"ר ירושלים האחרונה בטבלה כשהן יפגשו זו את זו ביום שני הקרוב (21:00) וניצחון של האדומים יוריד את הקבוצה מעיר הנמל למקום שמוביל בסיום העונה לליגה הלאומית.


מכבי פתח תקווה, שהגיעה עם רוח גבית אחרי ה-1:1 המאוחר נגד מכבי תל אביב במושבה, נותרה באופן זמני במקום השביעי כשרק הפרש שערים מבדיל בינה לבין מכבי חיפה השישית.


 יעקובוביץ' חוגג שער גדול (לירון מולדובן)

כבש לראשונה מאז המחזור השני, מנור סולומון (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי