חיימוב: "חווה בעיית יציבות, אך לא אתן לשום גורם לערער אותי"

גיא חיימוב
גיא חיימוב | עדי אבישי

השוער שספג אש אחרי ה-2:2 נגד ק"ש ובמועדון היו מי שטענו שהגיע זמנו של גלזר לפתוח, הגיב באינסטגרם: "עוד יגיעו ימים טובים, מכיר את חוזקותיי וחולשותיי". נשיא פאסוס הכחיש דיווחים על שחרור לואיז פליפה

(גודל טקסט)
אכזבה קשה במכבי חיפה בעקבות ה-2:2 סמי עופר נגד קריית שמונה. התסכול נובע בעיקר מהדרך, לאחר שפעם נוספת השחקנים בעטו בדלי ואבידו שתי נקודות שכבר היו בכיס. "לא יכול להיות שאנחנו הולכים אחרוה בדקה ה-75", אמר גורם במועדון. "אם כבר ללכת אחורה, צריך לשחק ולא לסדר לקריית שמונה קרנות בתוספת הזמן". האכזבה באה לידי ביטוי אצל לא מעט שחקנים, שהביעו תסכול בחדר ההלבשה, מי שבלט הוא אליסון דוס סנטוס שקילל וצעק לכל עבר.


מי שזכה לביקורת נוקבת הוא חיימוב, שטעה ולא הצליח למנוע את השער הדרמטי של שוער קריית שמונה. "חיימוב הגיע כשוער בכיר, אבל הוא לא נמצא בתקופה טובה ואיבדנו מספר רב של נקודות בגללו. הגיע הזמן שגלזר יקבל את ההזדמנות שלו. חיימוב עדיין שוער מצוין, אבל גדולים ממנו ישבו על הספסל", אמרו במועדון.


בשעות הערב פרסם גיא חיימוב פוסט בעמוד האינסטגרם וכתב: "בעת האחרונה אני חווה מורכבות באחד מהפרמטרים החזקים שלי, שאפיינו אותי לאורך כל דרכי בעולם הכדורגל – יציבות. אני בוחר להמשיך בכוח רב, בלמידה, בנחישות ובאחריות. אני יודע את החוזקות שלי והחולשות של המקצוע שלי ואמשיך לראות את חוזקותיו. אמשיך בדרך של אמונה כי אני יודע שהכל מהשם ולטובה. מיותר לציין את הדרך שעברתי, היא סלולה בהצלחות רבות. לא אתן לשום גורם לערער אותי או להטעות אותי בדרך שעשיתי ועוד אעשה, אני מאמין גדול ביכולותי ומאמין שעוד יגיעו ימים טובים יותר. מאמין יחד כקבוצה עם המועדון והאוהדים".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בעת האחרונה אני חווה מורכבות באחד מהפרמטרים החזקים שלי, שאפיינו אותי לאורך כל דרכי בעולם הכדורגל, *יציבות*. אני בוחר להמשיך בכח רב, בלמידה, בנחישות ובאחריות . אני יודע את החוזקות שלי והחולשות של המקצוע שלי ואמשיך לראות את חוזקותיו . אמשיך בדרך של אמונה כי אני יודע שהכל מהשם ולטובה . מיותר לציין את הדרך שעברתי, היא סלולה בהצלחות רבות. לא אתן לשום גורם לערער אותי או להטעות אותי בדרך שעשיתי ועוד אעשה ,אני מאמין גדול ביכולותי ומאמין שעוד יגיעו ימים טובים יותר .מאמין יחד כקבוצה עם המועדון והאוהדים. #reusch #niketiempo צילום : @shlomitova

A post shared by Guy Haimov 77 official (@guyhaimov77) on



גם המאמן איתי מרדכי ספג ביקורת על החילופים שלו במהלך המשחק. "סלליך היה מצוין במחצית השנייה בסכנין והיה צריך לפתוח איתו. לא ברור מה הייתה המטרה בהכנסתו", סיפר אותו גורם במועדון הירוק.


מרדכי, כמו שאר אנשי המועדון, ממתין להחלטה של יעקב שחר לגבי עתידו. הבעלים כהרגלו אינו ממהר לקבל החלטה פזיזה וכלל לא עסק בנושא במהלך השבוע שעבר על מנת לתת לשקט למערכת. כעת, הוא יצטרך להחליט אם לתת למרדכי את המושכות או להביא מאמן בכיר כשהשמות שנמצאים על הפרק הם מרקו בלבול ורוני לוי.


בסביבתו של שחר סיפרו שהוא אינו נעול בשלב הזה על מועמד כזה או אחר כפי שהיה בזמנו עם גוטמן, ולכן לא מן הנמנע כי ההחלטה תתקבל רק בעוד זמן מה. "יש תוכנית עבודה מסודרת שנבנתה ומרדכי עובד לפיה. אף תוצאה במשחק הזה לא הייתה קובעת את עתידו של איתי", אמרו במועדון. לפני המשחק עוד התייעץ מרדכי עם גוטמן, אך עושה רושם שזו הייתה הפעם האחרונה.



איתי מרדכי (ערן לוף)


בעניין אחר, במכבי חיפה סיפרו הבוקר כי בשלב זה תוכניות הרכש בחודש ינואר הוקפאו, כאשר בסוף השבוע צוטט בתקשורת הפורטגלית שהחלוץ לואיז פליפה, שמשחק בפאסוס פריירה שבמקום השני בליגה השנייה בפורטוגל, מועמד למכבי חיפה, כשבנוסף אף נכתב שקיבל פנייה רשמית. בנוסף דווח על שתעניינות מצד שתי הקבוצות הגדולות של ליסבון, בנפיקה וספורטינג. כזכור, כבר לפני שבועיים פרסמנו על כך שהברזילאי בן ה-25 אכן מועמד, אך טרם נעשתה פנייה רשמית. גם הבוקר הבהירו אצל הירוקים כי אין חדש ורק לאחר ההחלטה על מאמן תתקבל גם החלטה בנושא הרכש.


חוזהו של השחקן יפוג בתום העונה ובפורטוגל נכתב שפאסוס תרצה למכור אותו בינואר כדי לא לאבד אותו ללא תמורה, אך פאולו מנזס, נשיא המועדון, אמר אתמול לעיתון "או ז'וגו": "עד עכשיו אף אחד לא הגיש בקשה או שאל אותנו על השחקן או לגבי הרכישה שלו בינואר". עוד אמר הנשיא שהידיעות על ההתעניינות של בנפיקה או ספורטינג גורמות רק נזק לשחקן שלא מתרכז במשחקים: "הופתעתי לקרוא שהן מעוניינות בו. אנחנו לא יכולים לוותר על השחקן בינואר. הוא יוכל לעזוב רק ב-30 ביוני כשחוזהו מסתיים. אנחנו רוצים לעלות ליגה ולא לאבד ריכוז". 


בשלוש עונותיו בקבוצה, שמתמודדת על העלייה לליגה הראשונה, כבש לואיז 13 שערי ליגה, 8 בעונה שעברה ו-5 העונה. הוא שיחק בעיקר בליגה השנייה בפורטוגל והחל דרכו דווקא בסטנדרד ליאז' בעונת 2012/13, בה רשם שלושה משחקים כמחליף. לפי דיווחים בפורטוגל החלוץ מבוקש גם בבנפיקה וספורטינג ליסבון ולפי העיתון "אה בולה", סוכנו של השחקן במגעים עם בנפיקה, אבל עדיין לא נוצר קשר בין שתי הקבוצות. בקיץ האחרון ספורטינג בחנה את החלוץ והייתה במגעים איתו, אבל הוחלט שלא להחתימו.



פליפה. בתקשורת מקשרים למכבי חיפה, הנשיא לא רוצה למכור (שער 'רקורד')

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי