"את הגול של סולומון לא היו עוצרים גם אובלק ודה חאה"

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | לירון מולדובן

שוער מ.ס. אשדוד זכה למחמאות לאחר ה-1:1 נגד מכבי פתח תקווה: "ג'ראפי נתן לנו את ההשראה להילחם ולתת את הכל". בקבוצה מאמינים שיזומן לקמפיין הבא בנבחרת. נעים בונה על רכש: "נוכל לשנות ולהתקדם". צפו בתקציר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

תם הסיבוב הראשון עבור קבוצת מ.ס. אשדוד לאחר תיקו 1:1 בבית נגד מכבי פתח תקווה. המאמן יובל נעים ושחקניו נושאים עיניים למשחק מחר בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים, כשניצחון של האדומים במפגש התחתית הלוהט יוריד את אשדוד אל מתחת לקו האדום.

נעים ממתין לפתיחת חלון ההעברות ב-8 בינואר כדי לצרף מספר שחקנים חדשים למשימת ההישארות בליגת העל: "אין לי טענות לשחקנים. הם נתנו הכל, אבל רמת המשחק צריכה להיות גבוהה יותר. אני מאמין שעם החיזוק בעוד חודש נוכל לשנות ולהתקדם בטבלה". אחד השחקנים המבוקשים הוא הקשר הצעיר של מכבי תל אביב עדן קארצב, ושחקנים נוספים שחלון ההעברות יאפשר את החתמתם. בקבוצה מאמינים כי הקשר גדי קינדה יוכל לשוב מהפציעה כבר נגד בני יהודה במחזור הקרוב או למשחק הבית לאחר מכן נגד מכבי חיפה. הקפטן טום בן זקן סיים לרצות השעייה בעקבות כרטיסים צהובים ויחזור להרכב נגד בני יהודה.

השחקן שגרף את המחמאות אתמול היה השוער יואב ג'ראפי, שסדרת הצלות בתוך הרחבה במגרש ספוג המים הביאו את הנקודה היקרה לקבוצה. שחקן בקבוצה אמר: "אין ספק שיואב ג'ראפי היה איש המשחק ומנע לפחות ארבעה שערים שכל שוער אחר בליגת העל היה נכנע לכדורים האלה. ג'ראפי נתן לנו את ההשראה להילחם ולתת את הכל. את הגול של מנור סולומון לא היו עוצרים גם יאן אובלק ודויד דה חאה". במועדון ציינו כי הם מאמינים שעד הזימונים הבאים של נבחרת ישראל למוקדמות היורו, המאמן אנדי הרצוג יגיע לעקוב ולהזמין את ג'ראפי לסגל הנבחרת.


ג'ראפי. הרצוג ייקח בחשבון למוקדמות היורו? (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי