אופיר חיים: "הפועל ת"א לא תרד ליגה העונה"

אופיר חיים
אופיר חיים | אודי ציטיאט

מאמן האדומים ערך מסיבת עיתונאים לקראת קרב התחתית הלוהט נגד בית"ר ירושלים ביום שני, כשניצחון של האדומים יעלה אותם מעל לקו האדום. על קלינגר שרצה אותו בבית"ר: "שמח שאני במצב שאני נגדו ולא איתו"

(גודל טקסט)
אחרי מסיבת העיתונאים של ניר קלינגר, גם הפועל תל אביב אופיר חיים דיבר לקראת קרב התחתית נגד בית"ר ירושלים ביום שני, כשניצחון של האדומים יעלה אותם מעל לקו האדום על חשבון מ.ס. אשדוד. הפועל תל אביב תחסר מחר את הבלם אוראל דגני המוצהב ואת הקשר רמזי ספורי המורחק בכרטיס אדום. 


"זה משחק מאד חשוב, עניין של יוקרה, בעיקר בשביל הקהל", אמר מאמן האדומים. "המצב בטבלה לא מזהיר אבל הפועל תל אביב לא תרד ליגה העונה. הבסיס טוב אבל חסר לנו מזל. זו קבוצה בריאה שלא סופגת הרבה ומשחקת מסודר עם הרבה אינטנסיביות. נשתחרר מזה ואני מקווה שנגד בית"ר נוכל לחזור לנצח. בואו נתחיל מניצחון אחד ואז נדבר על השני. לא מצליחים לייצר את זה עדיין. אני בטוח ביכולת של הקבוצה זה משחק שאומנם על שלוש נקודות, אבל יכול לתת לנו פוש חזק קדימה והמון ביטחון. עובדים על זה ועושים הרבה שיחות. מקווה שנוכל לנצח את המשחק".


הלחץ לקראת המשחק: "לחץ זה דבר שצריך לתעל למקומות טובים. אלה שמצליחים עושים קריירות גדולולת ואלה שלא נושרים. מאמין ובטוח שגם הקבוצה תוכל לעמוד בלחץ ולצאת לדרך חדשה. איכות השחקנים של בית"ר גבוהה מאוד, עבדנו על זה טקטית ומדברים על זה כל השבוע. יש להם חסרונות שצריך לדעת לנצל לטובתנו".

על אוראל דגני: "מאוד משמעותי וקפטן הקבוצה. יש לנו את רז שלמה שסיפק משחקים מצוינים. אני מאוד רגוע וסמך עליו. הכל בסדר, אנחנו מתכוננים".


מי יותר לחוץ, הוא או קלינגר: "שאלה טובה. ברור שיש לחץ זה משחק גדול גם בשבילי, לאמן את הפועל ת"א נגד בית"ר במעין משחק הנכונה. החוכמה היא לדעת לתעל את זה למקומות טובים. איך שתתחיל שריקת הפתיחה אני בטוח שנשתחרר. מאז שהגעתי אני לא מתייחס לטבלה כי הכל צפוף וניצחון יכול לקחת אותך לפלייאוף העליון. מבחינתי לחץ של תחתית ושל צמרת זה אותו דבר. יש איכות בשתי הקבוצות. השחקנים מרגישים ביטחון וצריך לפרוץ את החלק ההגנתי של בית"ר ולהבקיע".


אופיר חיים. שמח להיות נגד קלינגר ולא איתו (אודי ציטיאט) 

 
 

המפגש מול קלינגר שעבד איתו בשעריים ורצה אותו כעוזר מאמן בבית"ר ירושלים: "מכיר אותו שנים, לא סוד שהוא רצה אותי אבלא אני מאמין בגורל שמוביל אותנו למקומות מסוימים ואני שמח שאני נמצא במקום שאני נגדו ולא איתו".

שוער הקבוצה רובי לבקוביץ' אמר: "קודם כל ברור שלא ציפינו להיות מתחת לקו האדום. אני חוזר ואומר את זה לא פעם אחת, אבל יש אמת אחת וכולם רואים אותה. הפועל ת"א קבוצה טובה חזקה ודימנית שנכנסה למערבולת בעניין הכיבושים. לא ציפינו להיות מתחת לקו האדום אבל אין ספק שאחנו צריכים ניצחון שיעיף אותנו למעלה. אני סבור שניפגש בסיבוב הבא והפועל תל אביב תהיה במקום אחר".


הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, רז שלמה, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, רז כהן, שי אליאס, ניר לקס, אחמד עאבד (אמיר עגייב), רועי זיקרי, עומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי