ברדה: "לא כל יום רואים שחקן בסדר גודל של עלי מוחמד"

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | ערן לוף

מאמן נתניה החמיא לקשר אחרי ה-0:1 על חדרה: "מקווה שהוא יישאר איתנו". אביטן התייחס לפלומיין: " יכול להיות שהמציאות תכתיב לנו תסריט". עומר חנין שהצטיין בשער של המפסידה: "אני בשל לשחק בליגת העל". צפו

(גודל טקסט)
הסיבוב הראשון של מכבי נתניה לא היה מרשים, אך היהלומים הוכיחו שיש חיים גם אחרי ערן לוי ודיא סבע כשגברו הערב (ראשון) 0:1 על הפועל חדרה ובתום 13 מחזורים הם במקום חמישי בטבלת ליגת העל.


פאטוס בצ'יראי הכריע את המשחק עם שער נהדר כבר בדקה השלישית והתוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה יותר, אך המארחת נתקלה בעומר חנין – שפתח במקום אוסטין אג'ידה הפצוע בין הקורות – והציל את ניסו אביטן מתבוסה. גם חדרה הייתה יכולה לעלות על הלוח, אך אבבה ולוסיו רשמו החמצות גדולות מקרוב.


שי ברדה אמר בסיום: "הרבה אופי, אבל יש לנו בעיה ב-20 מטר האחרונים וזה התפקיד של המאמנים להיות מודאגים. הגענו להמון המון מצבים, אך היינו יכולים גם להיענש. חדרה טובה מאוד והיא נמצאת במקום הזה בזכות. הפנים כבר למשחק נגד הפועל חיפה בפתיחת הסיבוב השני".



מודאגים מהסיומת. דראפיץ' וברדה (ערן לוף)


חוסר המחץ בחלק הקדמי: "השוער שלהם עצר ארבעה או חמישה שערים בטוחים. יש לנו עוד נושא לעבוד עליו ולתקן אותו, אבל אפשר לראות שאנחנו מאוד רוצים וזה לא הלך". על עלי מוחמד :"לא כל יום רואים בישראל שחקנים בסדר גודל הזה, רק שימשיך ככה, אני מקווה מאוד שהוא יישאר איתנו. הרבה שמחה ולחץ השתחרר היום אצלנו".


ניסו אביטן סיכם: "אנחנו לא מרוצים כשלא מנצחים. עשינו היום הכל חוץ מלשים את הכדור ברשת. שלחנו כלים התקפיים, ניסינו, קשה לנו כשאנחנו רודפים אחרי המשחק. הגול המוקדם של נתניה הקשה עלינו, אבל אני לא יכול לבוא בטענות כי השחקנים שלי רצו מאוד ועשו את הכל, הם צריכים להיות יותר חדים מול השער".




 

הסגל החסר: "במבחן התוצאה זה היה יותר מידי עבורנו, אבל אני לא משתמש בזה כתירוץ. אני בחרת את הסגל, אני חושב שאנחנו מוציאים ממנו את המקסימום. אנחנו מרוצים מהתוצאות, אבל לא מקצב צבירת הנקודות בתקופה האחרונה. מקום שלישי? הייתה קונה את זה בשתי ידיים בפתיחת העונה".

על עומר חנין שהצטיין: "כולם אצלנו בקבוצה צעירים ומוכשרים. הוא עשה משחק טוב, אני שמח, מגיע לו כי הוא עובד קשה והוא ילד מוכשר מאוד. זה הראה לי שיש לי על מי לסמוך בין הקורות".

שחקנים שמבוקשים אצל קבוצות אחרות: "השאיפה היא לשמור על הסגל הזה בשלמותו, אבל יכול להיות שהמציאות תכתיב לנו דברים אחרים. אם יהיה כסף לרכש אז אולי דברים יקרו, יש כרגע הרבה סימני שאלה סביבנו".


עומר חנין הצעיר ניתח: "אני מתכונן לכל משחק כאילו אני הולך לשחק, אז כשהודיעו לי שאני משחק הגעתי מוכן. המקום של אג'ידה בהרכב? אני לא מתעסק בזה, יש את ניסו. שמח שהיה לי משחק טוב וחבל שלא הצלחנו לנצח. זו הפעם הראשונה שלי בהרכב בליגת העל ורציתי לנצח, אבל זה הכדורגל. אני מרגיש שאני יכול ובשל לשחק בליגת העל במדי הפועל חדרה".



מרגיש בשל. עומר חנין (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי