הפועל חיפה: שבחים לשרון מימר. פאפאזוגלו יעזוב בינואר

שרון מימר, מאיר בן מרגי
שרון מימר, מאיר בן מרגי | אודי ציטיאט

מחזיקת הגביע השלימה שבוע חלומי: "המאמן שלנו לא מחפש כותרות והוא מצליח בענק". חדידה: "הכל נדבק לנו עכשיו". בסביבתו של היווני אישרו: "הוא מבין שאין לו מה להישאר כאן". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

זמן רב לא זוכרים בהפועל חיפה שבוע מוצלח כמו האחרון. זה התחיל עם ניצחון ענק בדרבי, המשיך עם קאמבק אדיר נגד הפועל באר שבע ואתמול (ראשון) הגיע ניצחון משכנע 0:3 על הפועל רעננהשכלל יכולת מרשימה של כל השחקנים.

מי שזכה למירב המחמאות היה המאמן שרון מימר. לא מעט אנשים הרימו גבה כאשר האחרון מונה למאמן הקבוצה. "שרון עושה את העבודה שלו בשקט והוא מצליח בענק. הוא לא יוצא בהצהרות, לא מחפש כותרות ומאוד אהוב על ידי השחקנים והאנשים במועדון".

שניים נוספים שזכו לשבחים הם נס זמיר, שכפי שפורסם כאן בספורט1 צפוי לקבל בינואר הצעה להאריך את חוזהו, וגיא חדידה שעלה בהרכב במקומו של גילי ורמוט הפצוע.


בונים עליו בצד האדום של הכרמל. נס זמיר (אודי ציטיאט)

חדידה, שכבש את השער הראשון במשחק,סיכם: "זה היה המשך של שבוע מטורף. מאז ששרון הגיע עבדנו על כל הדברים שהיו חסרים לנו, והכל נדבק. אני מקווה שהפנים שלנו למעלה, כי בליגה הזו ניצחון מעלה אותך והפסד מוריד אותך".

על כושרו: "התאמנתי אצל שרון בכפר סבא בעבר, אני שמח שאני בא לידי ביטוי עכשיו בהפועל חיפה והכי חשוב זה שהקבוצה מנצחת. הביטחון חזר ואפשר לראות קבוצה מצוינת. אחרי מה שהשיגו כאן בעונה שעברה, אנחנו לא שבעים מניצחון או שניים. מצפה לנו משחק קשה בשבת נגד נתניה".

מי שנראה מאוכזב בסיום היה פאפאזוגלו היווני, ששוב לא קיבל דקות. בסביבתו של החלוץ אישרו כי כבר החלו חיפושים לקבוצה חדשה לקראת מועד ההעברות של ינואר. "אתנסיס מבין שאין לו מה להישאר כאן, הוא לא צפוי לקבל הזדמנות אמיתית".


שבוע חלומי. שחקני הפועל חיפה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי