אשר אלון ינסה להביא את ערן לוי להפועל רעננה

ערן לוי
ערן לוי | אריאל שלום

בעלי רעננה יפנה לקשר, אם ישוחרר מבית"ר. באימון רעננה אלון הודיע לניקוליץ', ורד ומימוני כי הם יעזבו בינואר. קורצקי מאוכזב מיכולת שחקניו ב-3:0 להפועל חיפה: "הפסד קל מדי"

(גודל טקסט)

אשר אלון, הבעלים של הפועל רעננה, הודיע הבוקר (שני) לנמניה ניקוליץ', דין מימוני ועומר ורד כי הם ישוחררו מהקבוצה בחלון ההעברות בחלון ההעברות הקרוב, בחודש ינואר, לאחר שהמועדון יגיע איתם להסדרים כספיים . אלון אמר עוד, כי בכוונתו לפנות לערן לוי, אם השחקן ישוחרר מבית"ר ירושלים בינואר. 

לאחר מערכת יחסים גרועה ביותר עם המאמן גיא לוזון, עלה לוי לאחרונה על מסלול של עימות גם עם המאמן הנכנס של בית"ר ירושלים, ניר קלינגר. לאור זאת ויכולת פושרת מאוד של השחקן במדי  בית"ר, לא ברור אם ימשיך בקבוצה. ובמקרה שלא, רעננה רואה עצמה מעוניינת בשירותיו. 

בהפועל רעננה האמינו כי המשחק נגד הפועל חיפה יהיה פורץ הדרך לכיוון החלק המרכזי השקט של ליגת העל. במהלך האימונים קיים הצוות המקצועי אסיפות ושיחות אישיות והרבה הכנה טקטית שקרסה על המגרש ברמת גן בו לראשונה העונה לא כבשה הקבוצה שער. במחזור הקרוב תארח הפועל רעננה את בני סכנין ללא הקשר מירקו אורמוש שהורחק בסיום בכרטיס אדום.

בהפועל רעננה לקחו באופן קשה את ההפסד אתמול (ראשון) 3:0 להפועל חיפה, באחד המשחקים הגרועים ביותר של הקבוצה תחת המאמן מנחם קורצקי. בכיר במועדון טען בסיום המשחק: "צריך לבצע שינוי ענק בחודש ינואר, כי היכולת הזאת תוביל את המועדון לליגה הלאומית ללא יכולת לתקן כמו בשנים האחרונות. הקבוצה לא הופיעה בכלל למשחק, התוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה יותר וכואבת יותר".

המאמן מנחם קורצקי ניסה להסביר: "נכשלנו בכל הפרמטרים של המשחק, היה לנו מיעוט של מצבים להבקיע שערים. זה היה הפסד קל מדי ויכולת שלא ראינו בשבועות האחרונים. השחקנים צריכים יותר מחץ, להעז יותר, ולא הגענו לשם. מעכשיו צריך להרים לשחקנים את הביטחון ולא להוריד אותו. עד חלון ההעברות של ינואר יש עוד ארבעה משחקים ומי שלא ייתן את הכול, נחליף אותו".

קורצקי אמור להכין רשימת שחקני רכש לבעלים אשר אלון, שלגביהם תיעשה בדיקה מול קבוצותיהם. בסוף השבוע שוחרר בהסכמה החלוץ האורוגוואי, מרטין אלאניס.

שחקן בקבוצה: "כלום לא הלך על המגרש, היה קשה לשחק בלי עדי נימני ובן והבה שהם הלב של ההגנה. היה קשה מול קבוצה מהירה והתקפית כמו הפועל חיפה".

קורצקי.
קורצקי. "צריך להרים לשחקנים את הביטחון" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי