יעקב שחר נוטה להשאיר את איתי מרדכי מאמן מכבי חיפה עד סוף העונה

איתי מרדכי
איתי מרדכי | ערן לוף

הבעלים של מכבי חיפה שוחח עם מרדכי והחמיא לו ניהול המשחק נגד קריית שמונה. החלוץ מיכיל קראמר והבלם אטיין ריינן לא בתוכניות של המאמן לקראת מכבי ת"א ובכלל

(גודל טקסט)

יעקב שחר, הבעלים של מכבי חיפה, שוחח עם המאמן איתי מרדכי על המשחק נגד קריית שמונה שהסתיים בתיקו 2:2. השיחה התקיימה לפני ששחר יצא לנסיעה פרטית לרוסיה.

שחר החמיא למרדכי על השינויים במחצית השנייה, שלדעת רבים הייתה אחת המחציות הטובות של מכבי חיפה בשנה האחרונה. בשלב זה הובהר למרדכי שהוא יעמוד על הקווים במשחק ביום שני הבא מול מכבי תל אביב, כאשר הנטייה בחיפה היא להשאירו בתפקיד המאמן עד סיום העונה. "איתי מרדכי הוא איש מערכת שנמצא בקבוצה הבוגרת שנה וחצי ומכיר אותה טוב יותר מכל מאמן אחר. לא פחות חשוב מזה, יש לו ידע רב בכדורגל רב", אמר גורם בחיפה. במועדון מעריכים כי כל מאמן חדש שיגיע ירצה לקבל חוזה מעבר לעונה הנוכחית, סעיף שבחיפה לא רוצים להבטיח בשלב זה.

בינתיים, לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב, צפוי לחזור לסגל החלוץ האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה שנעדר מול קריית שמונה בגלל פציעה. מי שלא צפוי להיות בסגל של הקבוצה הוא החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר. סוכניו כבר בוחנים בשבילו קבוצה למועד ההעברות הקרוב, ולטענתם כמה קבוצות בהולנד הביעו עניין בשחקן. גם עתידו של הבלם אטיין ריינן, שלא נכלל בסגל לאחרונה מסיבות מקצועיות, אינו ברור.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי