"שיא השפל, קטסטרופה, יצאתי מהאצטדיון בהרגשה חרא שאין לי קבוצה"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | עדי אבישי

אשר אלון, בעלי הפועל רעננה, במתקפה חריגה נגד השחקנים: "נכשלנו, מבחינתי כבר ירדנו ליגה. הם לא נותנים לי שום דבר, כלום, אפס". המהפכה החלה: "שחררתי היום את ניקוליץ', מימוני ו-ורד". וגם: המעמד של קורצקי

(גודל טקסט)

"אתמול זה היה שיא השפל של הפועל רעננה. קטסרופה, יצאתי מהאצטדיון בהרגשה חרא. הרגשתי שאין לי קבוצה". הדובר: אשר אלון, בעלי המועדון, שהתראיין הערב (שני) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למצב העגום לאחר התבוסה נגד הפועל חיפה.

היכולת של השחקנים: "קשה לראות משחק בלי קהל? גם שחקנים לא היה אתמול, לא היה כלום. אני בכדורגל הרבה שנים, משנת 99, אני לא ראיתי את הפועל רעננה ככה – זה היה שיא השפל. לא הגענו למצב אחד, אפילו בעיטה אחת לא הייתה במשך 90 דקות, זה פשוט לא הגיוני. שיחקנו לרוחב ואחורה – הכל קטסטרופה, יצאתי בהרגשה חרא, הרגשתי שאין לי קבוצה".

חלקו של קורצקי במצב: "זה לא אשמתו. האשמה היא במפורש על השחקנים. מה שאפיין את רעננה במשך התקופה שלה בליגת העל זו רוח הלחימה, חדר ההלבשה והמשפחתיות. על הלחימה אחראיים השחקנים. בדרך כלל בעלים אומרים 'אני יכול להחליף את כל הקבוצה? אני אחליף מאמן'. לא כל הזמן זה עובד. אם צריך להחליף יותר מחצי מהשחקנים, אעשה את זה. אני שלם עם עצמי. הבעיה היא לזהות את הבעיה ואני הצלחתי. הבעיה היא השחקנים – נכשלנו בנושא הזה. מעמדו של קורצקי? היום, כרגע, נראה לי שהוא יגמור את העונה ואפילו ימשיך איתנו בעונה הבאה, אם נישאר בליגה כמובן".

בחירת השחקנים: "דמיאן שהוא שותף שלי, אני, קופר המנכל, וקורצקי – כולנו בחרנו ונכשלנו. להחליף שחקנים בינואר, מה רע? השחקנים המחליפים האלה שלא נותנים לי שום דבר, כלום, אפס. יש לי שחקנים טובים בנוער. אני לא חושש מירידת ליגה. אנחנו עושים עכשיו מהפכה ויכול להיות שזה לא יעבוד ואנחנו נרד. איפה שאנחנו נמצאים היום, מבחינתי כבר ירדנו ליגה מזמן. כל עוד אני כאן, אעשה את כל המאמצים שלא נרד. שחררתי היום את ניקוליץ', ורד ומימוני. אם אצטרך לשחרר עוד, אעשה את זה. אני לא אכנס לסכומים, אבל הוצאתי עד היום פחות מ-20 מיליון שקל בכדורגל. בנתניה קיבלתי כמעט את כל הכסף שהשקעתי בחזרה".

האם נשבר לו להיות בעלי הקבוצה: "לא, אבל אני כן קצת עייף".


לא חושש מירידת ליגה. אשר אלון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי