לוזון שוחח עם בניון, הערכות: יבקש לעזוב את מכבי פ"ת

יוסי בניון
יוסי בניון | עדי אבישי

הקשר הגיע למתחם האימונים של מכבי פתח תקווה לראשונה מאז המקרה ודיבר עם יו"ר המועדון. לידור כהן סובל מקרע קטן בשריר האחורי וייעדר עשרה ימים, יחמיץ את המשחק נגד בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)
במכבי פ"ת ממשיכים לעסוק בסוגיית יוסי בניון והאירוע החריג ביום שבת בו עזב הקשר את המגרש באשדוד לאחר שגילה שלא יפתח בהרכב, כשהבוקר (שני), נודע לספורט1 כי בניון הגיע למתחם האימונים ושוחח לראשונה עם היו"ר אבי לוזון, שיחה אשר לטענת הצדדים נעשתה ברוח טובה.


גם לאחר השיחה, ועדת המשמעת שמיועדת לקשר צפויה להתרחש בכל זאת ביום רביעי, כאשר בפ"ת מאמינים כי בניון יבקש לעזוב את הקבוצה. "הכל שאלה של מחיר, הבהירו במועדון". כפי שפרסמנו אתמול, בפ"ת לא פוסלים אופציה גם של טרייד בעבור בניון, כאשר הסיכוי עשוי להיות גבוה יותר אם תהיה זו בית"ר ירושלים.


למרות שההערכות הן שבניון לא ימשיך, ישנם גורמים אשר חושבים שניתן לאחות על הקרע בין הצדדים: "הכל עניין של רצון, יוסי נפגע מאוד, אבל גם למכבי פ"ת כמערכת חשוב לשמור על שחקן כזה", אמרו גורמים במועדון.



בדרך החוצה? בניון (עדי אבישי)


בעניין אחר, אחר צהריים ערך הקשר לידור כהן בדיקת אולטרסאונד זכר לפגיעה שהרגיש בשריר האחורי ביום שבת באשדוד, בגינה הוחלף במחצית, כשלמרות הערכות המוקדמות לקרע בשריר שישביתו לחודש, האבחון הראה כי כהן סובל מקרע קטן במעטפת החיצונית של השריר, משמעות הדבר היא שכהן צפוי להיעדר כעשרה ימים מהמגרשים ולהחמיץ את המשחק נגד בית"ר ביום ראשון. כזכור, כהן החלים רק לאחרונה מהכאבים מהם סבל בבטן התחתונה בזכות זריקות שערך במהלך הפגרה וחוסר המזל של הקשר נמשך. קרע במעטפת של השריר החיצוני.


פ"ת ערכה אמש יום טיפולים במכון "הולמס פלייס" במודיעין ויצאה ליומיים חופש, כשברביעי הקרוב, תחזור הקבוצה לאימונים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בטדי ביום ראשון הקרוב. "היינו חייבים לנצח את המשחק באשדוד. זה היה אולי המשחק הטוב ביותר שלנו העונה מבחינת כדורגל", אמרו במועדון. 


 יחמיץ את בית"ר ירושלים. לידור כהן (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי