ניר קלינגר: "אני לא משתגע מהניצחון, אנחנו עדיין בתחתית"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אודי ציטיאט

מאמן בית"ר ירושלים לא הסתיר את שמחתו מה-0:3 המוחץ על הפועל ת"א, אך הבהיר: "יש לנו כלים חזקים וצריך לדעת להביא את הכישרון לידי ביטוי. המשחק העלוב ברעננה הוריד אותנו והעלה את מפלס הלחץ". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
זה עדיין היה רחוק מלהרשים, אבל בית"ר ירושלים שוב נלחמה, הפגינה אופי ובדקות שהפועל תל אביב שיחקה על כל הקופה גם נתנה הצצה נוספת לכמות הכישרון בחלק ההתקפי והשיגה את ניצחונה השלישי העונה, 0:3 מוחץ במגרשם של האדומים שבזכותו היא גם עוקפת את היריבה המושבעת בטבלה ומורידה אותה למקום האחרון עם סיום הסיבוב הראשון.


מיקי סירושטיין שפתח כקשר אחורי בעקבות מכת הפציעות בבירה גם כבש ראשון בדקה ה-32 אחרי קרן מדויקת של מאור בוזגלו, דן איינבינדר הכפיל מקרוב בדקה ה-80 ונתן את האות לחגיגות, על אף שהוא עצמו לא אהב את העובדה שהוחלף בדקה ה-90 ומאמנו מיהר להרגיע אותו, ובתוך תוספת הזמן גם הקפטן עידן ורד, שחקן נוסף ששב להרכב לאחר פציעה, נגח את המסמר האחרון וקבע את תוצאת המשחק שבזכותה בית"ר ירושלים אמנם עדיין מתחת לקו האדום, אבל עם 12 נקודות ומשחק שני ברצף ללא הפסד.


ניר קלינגר, שניצחונו האחרון (והראשון בבית"ר) היה לפני ארבעה משחקים ב-1:2 בסמי עופר על מכבי חיפה, נראה מאושר בסיום, אך הבהיר: "הלחץ בבית"ר ירושלים – ואני אחד שעברתי, ראיתי וזקנתי – השפיע עלינו במחצית הראשונה, למרות שברמת הנחישות והריכוז היינו שם. יש לנו כלים חזקים, כבשנו שער חמישי ממצב נייח מאז שהגעתי, אבל בהפסקה אמרתי להם שהכישרון צריך לבוא לידי ביטוי. בחצי השני זה נראה טוב יותר, שיחקנו מהר יותר והפעלנו את האגפים. יש בקבוצה כישרון, אבל אני לא משתגע כי אנחנו עדיין בתחתית. הסתגלתי להוויה בבית"ר ירושלים וכך היא צריכה להיות. אני מנסה לעשות את הכי טוב עם הכלים שיש לי ויש לילות שאני לא ישן, כי אני חושב כיצד להרים את הקבוצה למעלה. שום דבר לא השתנה בינתיים ועלינו לחשוב איך לשפר".


בוזגלו וסירושטיין חוגגים בחצי הראשון. ניצחון שלישי העונה לבית"ר (אודי ציטיאט)


היכולת של אור אינברום: "הוא עשה את צעדיו הראשונים בבוגרים אצלי בגיל 17, אז אני חושב שהחיסרון שלו ושל עידן ורד במשחקים מאז שאני נמצא – הם שיחקו, אבל לא היו פצועים – בנוסף לסירושטיין שהיה מעולה כקשר אחורי, זה כוח. אלתרנו דברים במשחקים האחרונים, אבל למה אני אומר לחץ ושיגעון? כי ניצחנו את מכבי חיפה, שיחקנו טוב נגד ב"ש והפסדנו כי הם תפסו יום ואז הגיע המשחק העלוב ברעננה עם הכרטיס האדום שהוריד אותנו והעלה את מפלס הלחץ. אנחנו צריכים להוציא את המשחק מול רעננה, לעבוד עם מה שיש לנו ואולי נעלה על דרך המלך".


אם ההרכב לא ישתנה במשחק הבא:
"אני לא יודע. אנחנו עובדים קשה ולא מרימים את הראש יותר מדי. אנחנו גאים ואני יודע שהקהל מאוד שמח על המשחק היום, אני יודע כמה המשחק היה חשוב לאוהדים וזה מחמם לי את הלב. למרות הכל, זה עדיין לא מספיק".



איינבינדר. קלינגר נאלץ להרגיע אותו כשהוחלף בדקה ה-90 (אודי ציטיאט)


סיום הסיבוב מתחת לקו האדום: "אני לא אצא בהצהרות. הכי חכם זה להרגיע, להמשיך לעבוד לקשה, להבין את המקום שלנו וגם את הכישרון שיש בקבוצה ולחבר את הדברים כדי שאולי גם נוכל להסתכל קדימה".

והכי חשוב – ה מ ש כ י ו ת pic.twitter.com/BtSFKL3wOa

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) December 10, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי