אופיר חיים בשלו: "שיחקנו מצוין, דברו איתי עוד שלושה שבועות"

אופיר חיים
אופיר חיים | אודי ציטיאט

מאמן הפועל ת"א לא הוריד את הראש אחרי הירידה למקום האחרון וההפסד 3:0 לבית"ר: "זה הפסד כואב ומאכזב, לא לפתיחה כזו פיללתי, אבל אני מאמין בקבוצה שלי באמונה שלמה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב במצוקה אמיתית. הערב (שני) החבורה של אופיר חיים סיימה את הסיבוב הראשון במקום האחרון בטבלה לאחר שהובסה 3:0 במושבה נגד היריבה המרה בית"ר ירושלים. האדומים, שכאמור סוחבים את כל הליגה הגב, כבר עם 11 משחקים ברציפות ללא ניצחון ואם הם לא יתעוררו במהרה הם ימצאו את עצמם שוב בליגה הלאומית.

אופיר חיים סיכם: "אני מאוכזב מאוד מהתוצאה. התחלנו את המשחק מצוין, היינו מעולים בחצי הראשון. הימרתי במחצית השנייה, רציתי להשוות, אבל אסור לשכוח שרז כהן לא שיחק הרבה והייתה חייב להוציא אותו. הפסד כואב, זה לא פשוט, אני מאוד מאוכזב, אבל אף אחד לא הבטיח לי זר שושנים על ההתחלה, אני בטוח שיהיה בסדר ואני מאמין בקבוצה הזו".

חיים המשיך: "האופטימיות שלי נסדקה אולי רק במעט. זה נכון שהפסדנו 3:0 במשחק חשוב ויוקרתי, אבל אני רואה עוד ימים טובים. צריך לעבוד, אין מה לעשות. יש לי אמונה מלאה בקבוצה. אנחנו שווים הרבה יותר מהמקום שלנו, הפועל לא תישאר במקום האחרון לאורך זמן. כרגע, עובדתית, אנחנו בקרבות תחתית, אבל בואו נדבר עוד שלושה שבועות".


"אף פעם לא נתנו לי דברים בקלות, תמיד לקחתי בכוח" (אודי ציטיאט)

חיזוק בינואר: "אנחנו צריכים לצרף שחקנים. הקטע בקבוצת כדורגל הוא לדעת, כמו נגד מכבי פתח תקווה, לעשות שער. השפיץ של הנעל הוא כל ההבדל. אם היינו מבקיעים בחצי הראשון המשחק הזה היה נראה אחרת לגמרי. אני לא מחפש תירוצים לכישלון, אלא סיבות להצלחה".

האם הוא הביא שינוי להפועל תל אביב: "לא פיללתי להתחלה כזו. אף פעם לא נתנו לי דברים בקלות, תמיד לקחתי בכוח וגם הפעם זה יקרה כך. יש פה מכה מוראלית להפועל תל אביב, אין ספק, אבל אני משוכנע שיהיו כאן ימים הרבה טובים יותר בקרוב".


איבדו את הסבלנות והשליכו חפצים בסיום. אוהדי הפועל תל אביב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי