דייויד בויסן הוצע להפועל חיפה, גם בני סכנין הביעה עניין

בויסן
בויסן | דני מרון

החלוץ ששיחק בעבר בבית"ר ירושלים ונחשב לישראלי, עשוי להצטרף לקבוצתו של מימר במקומו של פאפאזוגלו שקיבל הודעת שחרור. חשש מפציעתו של ורמוט שעלול להיעדר מהמשחק נגד מכבי נתניה (שבת, 18:15, ישיר בספורט4)

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת נגד מכבי נתניה (18:15, שידור ישיר בספורט4). מחזיקת הגביע מבינה כי תתקשה לשחזר את התוצאה מהמחזור הראשון, אז ניצחה 0:5 ולהפך מבינים כי נתניה תרצה לנקום ספורטיבית על התבוסה.

מבחינה מקצועית במועדון חוששים מפציעתו של גילי ורמוט שלא שותף בניצחון על הפועל רעננה וטרם חזר לאימונים מלאים. במועדון מקווים שורמוט יערוך מספר אימונים רק בכדי שיהיה בסגל למשחק בשבת. "חשיבותו של גילי ברורה לבטח במשחק כמו נגד נתניה אז אנחנו צריכים את כל השחקנים היצירתיים שלנו" אמרו בחיפה. מי שבוודאות ייעדרו הם הקשר אלמוג בוזגלו והבלם ניסו קפילוטו שצפוי להתחיל ולהתאמן עם הקבוצה בקרוב וההערכה כי יהיה בסגל הקבוצה בעוד שבועיים.

בינתיים בחיפה כבר מבינים לחודש ינואר ולאחר הודעה על פרידה עתידית מהחלוץ אתנסיס פאפאזוגלו במועדון מחפשים חלוץ אחר במקומו. אחד השחקנים שהוצע לשרון מימר הוא החלוץ דיוויד בויסן. בויסן בן ה-27 שיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים והעונה ובקיץ עבר לאלפסבורג מהליגה הראשונה בשבדיה, אך יש לציין כי שחקן הכנף הדני שיחק רק שלוש פעמיים בקבוצתו שסיימה את הליגה בחודש נובמבר. בחיפה אישרו כי השחקן ברשימות של המאמן שרון מימר שטרם קיבל החלטה לגבי נושא הרכש. קבוצה נוספת שהביעה עניין בחלוץ היא בני סכנין.


הפועל חיפה הודיעה לפאפאזוגלו שימצא קבוצה חדשה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי