טועמה: "מהפועל תל אביב נשארו רק השם והאוהדים"

טועמה. למה אוהדי ביתר בחרו דווקא בי? אולי בגלל הוותק
טועמה. למה אוהדי ביתר בחרו דווקא בי? אולי בגלל הוותק | צילום מסך

כוכב האדומים בעבר התייחס למצב הקבוצה ב-103FM: "עדיין חושבים שהם מועדון גדול, אבל הם לא". על הבעלים: "לא מבין את הטענות. הם לא משתוללים". השחקנים מהמגזר: "לא מתעסקים בפייסבוק, רק כדורגל מעניין אותם"

(גודל טקסט)

כוכב הפועל תל אביב בעבר סלים טועמה התייחס בראיון ל-103FM למצבה העגום של הקבוצה שנמצאת במקום האחרון בליגה. "לפי מה שנראה לי, בהפועל תל אביב עדיין חושבים שהם מועדון גדול", אמר טועמה, "אבל הם לא. מהמועדון הגדול שהיה פעם נשארו רק השם והאוהדים".

השחקנים: "כל מאמן שהיית שואל בתחילת העונה, היה אומר לך שלהפועל תל אביב יש סגל לפלייאוף העליון. יש להם שחקנים מוכשרים ובחלק ההתקפי שחקנים מנוסים כמו דמארי ועאבד. הבעיה שאין להם את השחקנים היצרתיים שמזינים את החלוצים, ויכולים להעמיד את דמארי מול שוער".

על המאמן אופיר חיים: "אני עבדתי עם אופיר חיים במכבי שעריים והוא מאמן טוב ויסודי עם המון ידע בכדורגל. במועדון כמו הפועל תל אביב יש המון לחצים והרבה דברים שהם מעבר לכישרון של מאמן כזה או אחר. אי אפשר לבוא ולהגיד שהוא לא יכול להצליח כי אין לו את הנסיון הדרוש, אפשר לראות איך בבית"ר ירושלים מהלך כזה הצליח אשתקד עם בני בן זקן".

האחים ניסנוב: "אני שומע שיש הרבה טענות כלפי הבעלים ולא מבין למה. הם מתנהלים בצורה שפויה כלכלית ולא משתוללים. ראינו מה קרה בעבר כשהבעלים השתולל. הבעיה היא שאין בהפועל שחקן שהוא פיגורה. עשו טעות כששחררו את אביחי ידין שמכיר את המועדון, יודע לנהל ולנווט את המשחק ויש לו את הניסיון הדרוש".


טועמה עם הפועל ת"א בליגת האלופות. כבר לא מועדון גדול? (Gettyimages)

מחלקת הנוער: "אני לא זוכר מתי בהפועל תל אביב יצא שחקן ברמה גבוהה ממחלקת הנוער. כל הצעירים המוכשרים נמצאים היום במכבי תל אביב".

מה הפועל תל אביב צריכה לעשות: "הפועל צריכה לחשוב היום כמו קבוצת תחתית. כי כשהיא משחקת פתוח היא בבעיה משום שאין לה באמת פתרונות נגד קבוצות שמצופפות. הפועל צריכה להסתגר, לעמוד טוב ולצאת למתפרצות עם זיקרי ועאבד שמאוד מהירים בכנפיים".

השחקנים מהמגזר הערבי בנבחרת ישראל: "כשפרשתי אמרתי שעוד כמה שנים הנבחרת תורכב כמחציתה משחקנים מהמגזר הערבי, בגלל שהם לא מתעסקים במחשב ובפייסבוק אלא הם ברחוב, וכל מה שמעניין אותם זה הכדורגל".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי