אבוקסיס אישר: "אנחנו עובדים בשקט על צירוף שחקני חיזוק"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה לאתר הרשמי: "נתחזק כשנמצא את השחקנים הנכונים". ההפסד למכבי ת"א: "זה יכול היה להיגמר הרבה יותר רע". המשחק נגד אשדוד (ראשון ב-19:00): "נצטרך להיות במיטבנו בשביל לנצח"

(גודל טקסט)

אחרי שנוצחה 3:1 נגד מכבי תל אביב, בני יהודה תפתח ביום ראשון הקרוב (19:00) את הסיבוב בשני בליגת העל במשחק בית נגד מ.ס אשדוד באצטדיון המושבה.

יוסי אבוקסיס התראייין באתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק: "נחנו קצת והתאוששנו משלושת המשחקים שהיו. יש לנו עוד מספיק אימונים בשביל להתכונן ליום ראשון. קצת חבל על הפציעה של קוויאר, אבל זו פציעה לא חמורה. בסך הכל הצלחנו לעבור את כל המשחקים בצורה טובה מבחינה בריאותית. חששתי קצת מהעומס וקצב המשחקים, אבל בסך הכל זה עבר בסדר".

ההפסד למכבי תל אביב: "רוב הקבוצות ששיחקו נגד מכבי תל אביב העונה הפסידו והמשיכו לשחק, אז כמובן שגם אנחנו נמשיך במסלול ובדרך שלנו. אני חושב שכדאי לקחת גם את הדברים הטובים מהמשחק – נכנסנו לפיגור מוקדם של שני שערים ולא נשברנו. זה היה סוג של מבחן אופי עבורנו. לפעמים כשמגיעים למשחק כזה ונכנסים לפיגור של 2:0 כבר אחרי פחות מ-20 דקות, זה יכול להיגמר הרבה יותר רע. לא נשברנו, חזרנו למשחק, היו לא מעט דקות של כדורגל טוב ועם זה אנחנו צריכים לבוא למשחק ביום ראשון".


רוב הקבוצות הפסידו למכבי תל אביב (אריאל שלום)

על כך שבני יהודה פייבוריטית נגד אשדוד: "אני לא יודע מה זה פייבוריטים בליגה הזאת. צריך לבוא מוכנים, דרוכים, כמו שאנחנו באים לרוב המשחקים העונה. נעשה הכל לבוא ככה גם למשחק הזה. נצטרך להיות במיטבנו בשביל לנצח".

המטרות להמשך העונה לאור המיקום הגבוה בטבלה: "אנחנו צריכים לפתוח את הסיבוב השני בצורה טובה. נצטרך לעשות סיבוב טוב, כמו שעשינו בסיבוב הראשון, אבל הכוונה היא לעשות, לא לדבר".

חיזוק בינואר: "נתחזק כשנמצא את השחקנים הנכונים. כמובן שאנחנו כבר עובדים על זה, אומנם עושים את זה בשקט, אבל עובדים על זה. אנחנו לא מכוונים יותר מדי רחוק כרגע, יש עוד מספיק משחקים עד חלון העברות של ינואר והמוטו שלנו בבני יהודה הוא להסתכל אך ורק על המשחק הקרוב. אנחנו מתחילים את הסיבוב השני ביום ראשון, אנחנו רוצים להתחיל אותו ברגל ימין, בשביל להמשיך את העונה שאנחנו עושים עד עכשיו".

המיקום המפתיע של מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב: "הכל צפוף בליגה הזו, כמו שאמרתי בשאלה הקודמת על עניין הפייבוריטיות. קבוצות מתחת לקו האדום יכולות לחבר שני ניצחונות והן כבר בפלייאוף העליון. חודש לא טוב ואתה למטה, חודש טוב ואתה למעלה. צריך לשמור על ריכוז, יציבות, צניעות ולעבוד קשה בשביל להישאר במקום הזה".


חושב ממשחק למשחק. יוסי אבוקסיס (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי