חשש בחדרה: "לא ניצחנו כבר חודש וחצי. הגיע הזמן"

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | ערן לוף

לקראת הפועל תל אביב (שבת 16:00, ספורט4), במועדון מרוצים מקצב החלמתם של השחקנים הפצועים. התלבטות לגבי שיטת שלושת הבלמים, ריברי צפוי לעזוב את ישראל בתחילת שבוע הבא

(גודל טקסט)

לאחר סיבוב ראשון חלומי, בהפועל חדרה מקווים כי הסיבוב השני יהיה טוב לא פחות ובעיקר רוצים שהקבוצה תשלים את משימתה לפני משחקי הפלייאוף ותישאר בליגה. בחדרה יודעים כי המשחק נגד הפועל תל אביב מחר (שבת 16:00, שידור ישיר בספורט4) הוא משמעותי וזאת לאור העובדה שחדרה כבר לא ניצחה חודש וחצי. "לא ניצחנו תקופה ארוכה והגיע הזמן לחזור למסלול הניצחונות", אמרו בחדרה. יושב ראש המועדון אורן גולן שוחח עם השחקנים ודיבר איתם בעיקר על נושא המחויבות והרצון.

המאמן ניסו אביטן אמר לקראת המשחק: "עדיין אין לנו סגל מלא בגלל פציעות, אני מקווה שנצליח להעמיד סגל כמה שיותר רחב. אנחנו פותחים מחר את הסיבוב השני ורוצים לחזור לנצח, אבל מבינים שיש לנו משחק חוץ קשה מאוד מול יריבה שאנחנו יודעים שלא נמצאת במקום הטבעי שלה".

"לחץ בעקבות המשחקים האחרונים? בכדורגל כל הזמן יש לחץ וכל מי ששואף כל הזמן להתקדם ולהצליח, אז הלחץ הזה קיים. מצפים מאיתנו ומהשחקנים להתמודד עם הדברים האלה ולחזור למסלול הניצחונות ולהמשיך את הסיבוב הראשון הטוב שלנו גם לתוך הסיבוב השני. אנחנו ממשיכים בדרך שלנו. הדרך הזו הביאה אותנו למקומות טובים ואנחנו לא מתכוונים לשנות את הסגנון שלנו. חשוב לנו להישאר עם אותו כדורגל חיובי ולבוא ולשחק טוב בכל מקום".

שחקני חדרה.

המגן מקס גרצ'קין הוסיף: "המצב שלנו טוב בסך הכל. אנחנו מרגישים מאוד מוכנים למשחק ולאור התוצאות האחרונות, שלא היו כל כך טובות, אנחנו באים מאוד ממוקדים כדי לנסות לא לספוג כבר בפתיחה כפי שקרה לנו במשחקים האחרונים, ולנסות להוציא תוצאה טובה. אנחנו לא מרגישים לחץ. מתאמנים כרגיל, יש אווירה טובה בקבוצה.

"אפשר לומר שאנחנו מגיעים דרוכים, לא לחוצים", הוסיף גרצ'קין, "אני בטוח שלאור המצב של הפועל תל אביב, מן הסתם זה טבעי שיהיה עליהם הרבה לחץ ואני חושב שאנחנו צריכים לנצל את זה לטובתנו ולשמור על שער נקי. ככל שהדקות יעברו הלחץ שלהם יגבר ונוכל לנסות לנצל את זה לטובתנו".

מבחינה מקצועית, במועדון הביעו שביעות רצון מחזרתם של השחקנים הפצועים כאשר פרט לבלם הספרדי דויד מתיאוס כל השחקנים חזרו לאימונים מלאים וביניהם השוער אוסטין אג'ידה, הבלם יונתן לוי והקשר חסן אבו זייד. המאמן ניסו אביטן עדיין מתלבט אם לפתוח בשיטת שלושת הבלמים בה פתח מול נתניה או בשיטה של ארבעה שחקני הגנה כאשר פרדי פלומיין, לוסיו ודובב גבאי יפתחו בחלק ההתקפי.

סטיבן ריברי. מחכים לפתירת הנושא מול רשם העמותות (ספורט1)
סטיבן ריברי. מחכים לפתירת הנושא מול רשם העמותות (ספורט1)

בנושא אחר, מי שממשיך להתאמן בקבוצה הוא הקשר הצרפתי סטיבן ריברי. האחרון יישאר בישראל עד תחילת השבוע הבא וימתין למעשה עד לחלון ההעברות בחודש ינואר ובמידה וחדרה תיאלץ להיפרד מאחד הזרים צפוי ריברי לנחות בקבוצה של ניסו אביטן. בכל מקרה בחדרה הבהירו כי עד שלא ייפתר כל הנושא מול רשם העמותות, במועדון כלל לא חושבים על חיזוק.

הרכב משוער: אוסטין אגידה, דיאא לבאבידי, יונתן לוי, יעקב אבבה, מקסים גרצ'קין, מוחמד אבופאני, קווין טאפוקו, חסן אבו זייד (ירין פרץ), פרדי פלומיין, דובב גבאי ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי