גורם בבני סכנין: "המשחק מול הפועל רעננה הוא על שש נקודות"

שחקני סכנין חוגגים
שחקני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי

במועדון רוצים לפתוח את הסיבוב השני עם ניצחון, הפסד עלול להוריד את הקבוצה מתחת לקו האדום. איהאב גנאים, מרון גנטוס ואיהאב שאמי ייעדרו, מוחמד גאדיר וסארי פלאח בספק. קלאודימיר פריירה עשוי לחזור לסגל

(גודל טקסט)

בבני סכנין קיימת דריכות גדולה לקראת משחק החוץ מחר (שבת) נגד הפועל רעננה. במועדון מהמגזר רוצים לפתוח את הסיבוב השני עם ניצחון, כאשר הפסד עלול להוריד את הקבוצה מתחת לקו האדום. במהלך השבוע שיבח המאמן עמיר תורג'מן את השחקנים על התיקו 1:1 מול הפועל באר שבע בטרנר, אך דרש מהם לשמור על ריכוז. "המשחק מול רעננה הוא על שש נקודות ונצטרך להיות מוכנים ומרוכזים" אמרו בסכנין.

מבחינה מקצועית סכנין תגיע למשחק בהרכב חסר כאשר המגן איהאב שאמי והקשר איהאב גנאים יחסרו בגלל הרחקות, ואילו מרון גנטוס ייעדר בגלל פציעה. גם הבלם סארי פלאח והחלוץ מוחמד גאדיר סובלים מפציעות ונמצאים בספק למשחק, במועדון אמרו כי כשירותם תתברר לאחר האימון המסכם. עלי אבו ריא צפוי לפתוח במרכז ההגנה במידה ופלאח לא יהיה כשיר, ועוביידה חטאב יפתח כמגן שמאלי.

עמיר תורג'מן מתלבט את מי להציב במרכז השדה במקומו של איהאב גנאים, חאלד חלאיילה או ישראל זגורי, כאשר האחרון זוכה לעדיפות. ג'ורג' אקפביו אמור לפתוח בהתקפה על חשבונו של מוחמד גאדיר. קלאודימיר פריירה עשוי לחזור לסגל הרחב בעקבות החסרונות הרבים.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אלבין פאנישי, סארי פלאח (עלי אבו ריא), עוביידה חטאב, ישראל זגורי, מהראן ראדי, ג'אבר עטאא, מוחמד כליבאת, שלומי אזולאי ומוחמד גאדיר (ג'ורג' אקפביו).

קלאודימיר פריירה. עשוי לחזור לסגל (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי