למרות שכבר שוחרר: ניקוליץ' עשוי לפתוח בהרכב רעננה

נמניה ניקוליץ'
נמניה ניקוליץ' | דני מרון

הקשר המונטנגרי שכבר נפרד מהקבוצה, נמצא בתמונת ה-11 של מנחם קורצקי בשבת נגד בני סכנין. אביחי ידין עדיין לא בכושר ולא ישחק. עדי נמני ובן והבה יחזרו להרכב לאחר שריצו עונש הרחקה.

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (שבת) באצטדיון רמת גן את בני סכנין, לאחר שבוע בו ניסו במועדון להשתחרר מההפסד 3:0 להפועל חיפה, וליצור אווירה חדשה בקבוצה אחרי שהבעלים אשר אלון החליט לשחרר את נמניה ניקוליץ' (שעשוי בכל זאת לשחק), עומר ורד ודין מימוני, כשלפני כן כבר עזב מרטין אלאניס.

הרכש החדש שהוזעק להציל את המועדון מירידה לליגה הלאומית הוא קפטן הפועל תל אביב בשנה שעברה אביחי ידין, שלא ישחק עדיין וצריך להיכנס לכושר לאחר שלא שיחק והתאמן במסגרת קבוצתית במשך חצי שנה. המאמן מנחם קורצקי קיים שיחות אישיות עם שחקניו, והוותיקים בקבוצה הזכירו כי הפועל רעננה ניצחה רק פעם אחת את בני סכנין בליגת העל.

הבשורה המקצועית המשמחת היא שובם להרכב של המגן הימני עדי נמני והבלם בן והבה לאחר עונשי הרחקה. על פי האימונים האחרונים אמור המגן השמאלי ירדן כהן לקבל את הקרדיט בהרכב על חשבונו של עמנואל אמבולה. מי שייעדר הוא הקשר מירקו אורמוש שהורחק נגד הפועל חיפה בכרטיס אדום.


נמניה ניקוליץ'. הקשר שכבר ששוחרר יפתח בהרכב? (דני מרון)

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, ירדן כהן, בן בנימין, שניר שוקר (נמניה ניקוליץ'), אור דסה, כרם ארשיד, יואב תומר (קייס גאנם), אריאל נגואקם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי