צפו בתקציר: שער נהדר לדסה, 1:2 להפועל רעננה על סכנין

שחקני הפועל רעננה חוגגים
שחקני הפועל רעננה חוגגים | אריאל שלום

הקשר סובב לחיבורים (80) ונתן לקורצקי שלוש נקודות בפתיחת הסיבוב השלישי, לאחר שחטאב (77 בפנדל) השווה שער יתרון של גאנם (55). דווקא אחרי התיקו בטרנר, סכנין התקרבה לתחתית ורשמה משחק שלישי ללא ניצחון

(גודל טקסט)

אחרי התבוסה 3:0 להפועל חיפה במחזור הקודם, הפועל רעננה רצו לפתוח את הסיבוב השני ברגל ימין. מנחם קורצקי שחרר שלושה שחקנים מהסגל במהלך השבוע, ערך שינויים בהרכב וניסה להראות שהוא עוד לא איבד תקווה, ולבסוף השיג המטרה היום (שבת) עם 1:2 מצוין בבית על בני סכנין.

לאחר מחצית ראשונה חלשה, בה שתי הקבוצות התקשו לייצר מצבים, האורחת עלתה למחצית השנייה בכוחות מחודשים וניסתה לעלות ליתרון אבל דווקא ספגה ברגע מכריע במשחק: קייס גנאם התרומם מצוין להגבהה של יואב תומר ונגח פנימה שער נהדר (55). סכנין לא איבדה תקווה ובדקה ה-77 השיגה את השוויון שהגיע לה, מבעיטת עונשין מוצלחת של עובדייה חטאב.

אלא שהשוויון לא נמשך זמן רב. הפועל רעננה חזרה לתקוף ותוך שלוש דקות החזירה לעצמה את היתרון עם שער ענק של אור דסה, שניצל נהדר מסירה של כרם ארשיד ובנגיעה בעט כדור מסובב לחיבורים. קנדיל לא יכול היה לעשות דבר.

שחקני הפועל רעננה חוגגים. לא רשמו שני ניצחונות רצופים מאז הפלייאוף התחתון בעונה שעברה (אריאל שלום)
שחקני הפועל רעננה חוגגים. לא רשמו שני ניצחונות רצופים מאז הפלייאוף התחתון בעונה שעברה (אריאל שלום)

בזכות הטבלה הצפופה, הניצחון הקפיץ את הפועל רעננה לפחות זמנית למקום השביעי, עוקפת את קריית שמונה לפני שתתארח אצלה בצפון. סכנין, לעומת זאת, התקרבה לקו האדום וירדה למקום ה-11 עם שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון, דווקא אחרי התיקו המפתיע בשבוע שעבר נגד הפועל באר שבע בטרנר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי