ניר קלינגר ימשיך עם ההרכב שהביס את הפועל ת"א

עידן ורד, דן איינבינדר, מיקי סירושטיין
עידן ורד, דן איינבינדר, מיקי סירושטיין | אודי ציטיאט

בית"ר ירושלים סיימה את הכנותיה למשחק מול מכבי פתח תקווה (ראשון, 20:30 בספורט1), אותם 11 שעלו ב-0:3 מול האדומים ימשיכו לקבל את את הקרדיט. "חייבים המשכיות, בטח מול הקהל בטדי", אמרו במועדון

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים, שנמצאת מתחת לקו האדום, סיימה הערב (שבת) את הכנותיה לקראת משחק הבית בו תארח מחר את מכבי פתח תקווה בטדי (ראשון, 20:30 בספורט1). בקבוצה הדגישו השבוע את חשיבות המשחק על מנת להתחיל ולייצר מומנטום של המשכיות, אחרי הניצחון הגדול 0:3 על הפועל תל אביב במחזור שעבר.

המאמן ניר קלינגר לא פרסם עדין את הסגל למשחק והשחקנים ידעו מי יהיו ה-18 שיתלבשו רק בהתכנסות בבית וגן מחר אחר הצהריים. על פי התרגול הטקטי באימון המסכם, נראה שקלינגר ישמור על הרכב זהה ל-11 שפתחו בניצחון נגד האדומים, כאשר אור זהבי ימשיך לקבל קרדיט במרכז ההגנה על חשבונו של טל כחילה המאוכזב, שעשוי לעזוב כבר בחודש ינואר הקרוב. מיקי סירושטיין שכבש והצטיין במשחק הקודם, יפתח שוב לצידו של דן איינבינדר בקישור האחורי, כאשר בחלק הקדמי יפתחו עידן ורד, מאור בוזגלו ואור אינברום.

בהתקפה נותר רק יאקוב סילבסטר, החלוץ הטבעי היחיד שעומד לרשותו של המאמן, לאחר שארון אולנארה שוחרר השבוע מהקבוצה בשל הפרות משמעת חוזרות ונשנות. גם החלוץ אנתוני וארן, שסובל מפציעה בשריר התאומים, לא צפוי להיכלל בסגל. "נצטרך להביא הרבה אופי ובגרות למשחק הזה", אמר גורם בקבוצה לקראת המשחק. "הניצחון נגד הפועל היה טוב, אבל חייבים להראות המשכיות ולהביא עוד שלוש נקודות, בטח מול הקהל שלנו בטדי".


סילבסטר. החלוץ הטבעי היחיד בבירה (ניר קידר)

הרכב משוער: איתמר ניצן, דוד קלטינס, טל בן חיים, אור זהבי, שמואל שיימן, מיקי סירושטיין, דן איינבינדר, עידן ורד, מאור בוזגלו, אור אינברום, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי