סיפוק גדול בהפועל חיפה: "זה מתחיל להזכיר את העונה שעברה"

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

בצד האדום של כרמל התמוגגו אחרי הניצחון הדרמטי על מכבי נתניה, מימר: "המועדון הזה צמא להצלחות". חדידה: "ההצלחה היא בזכות שרון". ורמוט, שלא שותף בגלל פציעה, צפוי לקבל דקות במשחק הגביע נגד הפועל עכו

(גודל טקסט)

אושר טהור התפרץ אתמול (שבת) בהפועל חיפה אחרי הניצחון הדרמטי 1:2 על מכבי נתניה בפתיחת הסיבוב השני בליגת העל. בסיום, לאחר השער הדרמטי של תמאש, שחקני מחזיקת הגביע חגגו עם האוהדים במשך דקות ארוכות על כר הדשא ופיזרו חיוכים לעל עבר.

"היה חשוב לנו לנצח ולהראות שאנחנו בדרך הנכונה", אמרו בחיפה: "זה מתחיל להזכיר את הפועל חיפה של העונה שעברה – זו ששיחקה כדורגל שמח והכל הלך לה". מי שזכה ללא מעט מחמאות הוא כמובן שרון מימר. המאמן זעם במחצית על היכולת של שחקניו בהפסקה, אבל הבהיר להם שלמרות זאת הוא אינו מתכוון לבצע שינוי מהיר מתוך אמונה ביכולתם לחזור למשחק.

השינוי אכן הגיע במחצית השנייה הודות לשערים של בן אז'ובל וגבריאל תמאש, מימר אמר בסיום: "הלוואי שנמשיך כך. רואים כאן קבוצה שמאמינה בעצמה ומשחקת כדורגל בקצב גובה. זה המשך ישיר לחודש האחרון וזו הפועל חיפה שאני רוצה לראות. לשחקנים יש יכולת ללמוד מהר ואני מרגיש שהמועדון הזה צמא להצלחה".


האמונה בהרכב שפתח השתלמה. שרון מימר (אודי ציטיאט)

גם הקשר גיא חדידה היה מרוצה: "המשחק היה שקול ושתי הקבוצות רצו לנצח, אבל לשמחתי המזל היה איתנו. יש כאן קבוצה טובה שנבנתה על ידי ניר קלינגר ומצליחה בזכות מימר. הפגרה עזרה לנו, הבנו את הדרישות של שרון ועכשיו זה עובד לנו יפה".

במועדון יתחילו כעת בהכנות למשחק גביע המדינה מול הפועל עכו ביום חמישי כאשר מימר מתכנן לתת אפשרות למספר שחקני ספסל להוכיח את עצמם. הקשר גילי ורמוט, שלא היה בסגל בגלל פציעה, צפוי לקבל דקות.


ורמוט ביציע בנתניה. אמור לשחק נגד הפועל עכו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי