ביקורת קשה נגד פלומיין: "היכולת חלשה והראש לא פה"

אנז'ה פרדי פלומיין
אנז'ה פרדי פלומיין | האתר הרשמי

בהפועל חדרה לא אהבו את גישתו של הצרפתי, שכמו כל חבריו לקבוצה חווה ירידה דרסטית בכושר: "ימצא את עצמו על הספסל אם לא יהיה שיפור בהתנהלות". ניסיון נוסף להגיע לפשרה מול רשם העמותות לפני המשפט

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בהפועל חדרה לאחר תיקו במשחק החוץ מול הפועל תל אביב. מצד אחד הקבוצה הצליחה להשוות בתוך תוספת הזמן ושמרה על פער סביר מהפועל תל אביב שמדורגת בתחתית, אבל מאידך במועדון מבינים כי היכולת במשחקים האחרונים – הקבצה לא ניצחה שישה משחקים ברצף – ובעיקר זו שנרשמה בהמחצית הראשונה מול הפועל תל אביב לא תספיק להמשך הדרך.

בחדרה מבינים כי ישנה ירידה דרסטית ביכולת של שחקני מפתח ובראש הרשימה נמצא הקשר פרדי פלומיין, שהיה הבולט בהצלחת חדרה בתחילת העונה, אבל אינו מצליח לשחזר את יכולתו במשחקים האחרונים ואף נראה עצבני במהלך המשחק, דבר אליו גם המאמן ניסו אביטן התייחס אחרי המשחק. בחדרה לא אהבו את יכולתו של פלומיין שאף הוחלף על ידי אביטן. "פרדי נמצא ביכולת חלשה כמו כל הקבוצה, אבל הוא גם מאוד עצבני. נראה כאילו הראש שלו לא פה", אמרו בחדרה והוסיפו,  "עדיין מדובר באחד הכוכבים שלנו, אבל אם לא יהיה שיפור בהתנהלות שלו אז פלומיין ימצא את עצמו על הספסל".

בקבוצה מקווים כי שבוע הגביע יחזיר מעט את היכולת מהמחזורים הראשונים ובעיקר מקווים כי ניצחון על נס ציונה ביום שישי, אם וכאשר, ייתן ביטחון להמשך העונה. מי שזכה למחמאות אתמול היה כובש השער דובב גבאי. "דובב הוא דמות מצוינת על כר הדשא וגם בחדר ההלבשה. הוא תורם לנו ויתרום לנו רבות בהמשך העונה", אמר אביטן.


דובב גבאי. גם ניסו אביטן החמיא לו בסיום (עדי אבישי)

בנושא אחר, במועדון ממשיכים בשיחות עם נציגי רשם העמותות במטרה להגיע לפשרה לפני הדיון הראשון בבית המשפט שייערך ב-7 בינואר. לאחרונה פנו אנשי חדרה לאנשים בכירים בספורט הישראלי שיירתמו במטרה למצוא פתרון לסוגיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי