קורצקי: "בקרוב נחליט לגבי יוסי בניון וערן לוי". ניקוליץ' יישאר?

אור דסה ושחקני רעננה
אור דסה ושחקני רעננה | אריאל שלום

בהפועל רעננה חולמים על החלק העליון בזכות הניצחון 1:2 על בני סכנין ושחקן בקבוצה סיפר: "הליגה משוגעת וזו נראית משימה אפשרית". המאמן מבקש להשאיר את המונטנגרי ששוחרר: "הבעלים יהיה זה שיחליט"

(גודל טקסט)

האופטימיות שוב מורגשת בהפועל רעננה אחרי הניצחון אתמול (שבת), 1:2 על בני סכנין. בקבוצה, שהייתה לאורך השבוע בלחץ והחלה לבצע שינויים בסגל השחקנים, כבר דברו אתמול אחרת. "אנחנו בליגה משוגעת. לפני המשחק היינו קרובים לקו האדום והיו דיבורים על הליגה הלאומית ועכשיו הפליאוף העליון נראה כמשימה אפשרית", אמר שחקן בקבוצה.

המאמן מנחם קורצקי מבקש מראשי המועדון להשאיר בקבוצה את הקשר נמניה ניקוליץ' על אף ששוחרר מהקבוצה על ידי הבעלים אשר אלון. הצוות המקצועי ביקש שניקוליץ' יהיה בסגל נגד סכנין, אבל ראשי המועדון לא הסכימו . מנחם קורצקי סיפר: "בימים הקרובים נשתדל למצוא פתרון לנמניה ניקוליץ' וההחלטה הסופית תהיה של הבעלים".

עוד אמר קורצקי: "אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים הייתה ירידה גדולה ביכולת נגד הפועל חדרה והפועל חיפה. הפעם ראינו קבוצה דינמית ותוססת וצריך להוסיף המשכיות, לשחק ולשמוח משבת לשבת. שמח עבור השחקנים הצעירים שקיבלו הזדמנות להוכיח את עצמם".


ניקוליץ' מול ורמוט. ההנהלה שחררה, המאמן תומך בהשארתו (ערן לוף)

על האפשרות שערן לוי או יוסי בניון יגיעו הבהיר קורצקי: "השאלה מיותרת והתשובה היא שאשמח לקבל לקבוצה את ערן לוי או בניון. נקבל בימים הקרובים החלטות בנושא". על צירוף אביחי ידין הוסיף: "אני מכיר מצוין את אביחי, אימנתי אותו. אני מאמין שידין יתחבר להפועל רעננה, ישחק בקרוב ויהיה כאן להרבה שנים".

כארם ארשיד הוסיף: "עשינו ניצחון גדול והבאנו שלוש נקודות מאוד חשובות בזמן הנכון. בני סכנין לא מעניינת אותי, רק הפועל רעננה והשמחה על הניצחון גדולה. היה לי בישול ובקרוב גם אבקיע יותר. שחרור השחקנים מהקבוצה בשבוע שעבר זו החלטה של ההנהלה וזה לא עניין שלי אם זה טוב או רע, כי אני שחקן כדורגל ולא קובע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי