ק"ש תנסה להתחזק בחלוץ ובקשר, בן בסט וחוזז על הכוונת

בן בסט
בן בסט | ערן לוף

אחרי ההפסד 2:1 להפועל באר שבע בטרנר, בקבוצה הצפונית מבינים שאין ברירה אלא לחזק את הסגל הדליל: "יש פה קבוצה טובה ששווה יותר ממה שהיא מוציאה, אבל אנחנו בסגל חסר מאוד". חלוצי הפועל ב"ש ומכבי ת"א הוזכרו

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה הפסידה אמש (שבת) 2:1 להפועל באר שבע ורשמה הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים שלה. הצפוניים צברו נקודה אחת בלבד מתוך 15 אפשריות, ולראשונה מזה זמן רב, הידרדרה הקבוצה בטבלה והתרחקה מהחלק העליון.

בצוות המקצועי ממתינים בקוצר רוח לפתיחת חלון ההעברות של ינואר, כדי לנסות ולצרף לפחות שני שחקני חיזוק לעבות את הסגל הדליל. שמותיהם של עדן בן בסט ומתן חוזז הוזכרו כמועמדים לחיזוק החלק הקדמי ובקבוצה יחפשו גם שחקן נוסף לחוליית הקישור.

במועדון חוששים מכדר שלג מתמשך ואומרים: "אנחנו חייבים לקטוע את הרצף השלילי. חמישה משחקים בלי ניצחון זה יותר מדי עבורנו. יש פה קבוצה טובה, ששווה יותר מהתוצאות שהיא מוציאה. נכון שאנחנו בסגל חסר מאוד, אבל זה מה יש. גם אתמול לא היינו רחוקים מלהבקיע את השער השני ולהכריע את המשחק לטובתנו, אבל בתקופה כזו, גם חסר לפעמים מזל שיעשה הבדל".

"בשביל להיות שמחים אנחנו צריכים לנצח", אמר המאמן חיים סילבס בסיום. "ידענו שיש הבדלים ברמת הסגלים והתכוננו למשחק עם אופציות קצת מוגבלות, בגלל פציעות והיעדרויות. כדי לנצח בטרנר, אין לך את האפשרות להחמיץ הזדמנויות, כשאתה מקבל כאלה. זה לא שהגיע לנו לצאת עם נקודות יותר מאשר לבאר שבע, אבל היו הזדמנויות. האיכות של באר שבע בסוף הכריעה. השחקנים נתנו הכל וזה מאכזב בשבילם".


"האיכות של ב"ש הכריעה". בהתחלה ק"ש עוד הוליכה בטרנר (דני מרון)

קרית שמונה תארח כבר ביום חמישי את הפועל מגדל העמק במסגרת משחקי סיבוב ח' של גביע המדינה. מהמשחק יעדרו בוודאות מרכוס דיניז הפצוע ואיאד אבו עביד שהורחק אמש בכרטיס אדום. ביומיים הקרובים יתברר מצבם של לוי גרסיה ויואל אבוחצירא ויוחלט האם לשתפם בגביע, או לתת להם שבוע החלמה נוסף לקראת משחק הליגה הבא, נגד הפועל רעננה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי