צפו בתקציר: טעות שיפוט ב-0:2 של בני יהודה על אשדוד

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | צילום: אלוני מור

קונסטנטין ביסס את הכתומים במקום השני אחרי שכבש בפנדל (37) ובישל לבלטקסה את השער הראשון (2). אצל המארחים איבנצ'יץ' היה קרוב להשוות בנגיחה (32), אך הכדור נעצר בידו של סורו והשופט לא פסק לפנדל

(גודל טקסט)

בני יהודה שהפסידה שניים מתוך שלושת משחקיה האחרונים מאז שבה מפגרת השזרוע, חזרה אל מסלול הניצחונות עם 0:2 ביתי ושנוי במחלקות על מ.ס. אשדוד שהעלה את הפער מהפועל חדרה הנמצאת במקום השלישי לשלוש נקודות.

הכתומים עלו ליתרון אחרי דקה וחצי עם השער המהיר של העונה אחרי הגבהת קרן מדויקת של שי קונסטנטין שהגיעה אל המגן השני של הקבוצה, מתן בלטקסה שכבש בנגיחה שנכנסה אל הקורה פנימה.

בדקה ה-32 החלו חמש דקות שנויות במחלקות של איתן שמואלביץ'. קרן של אשדוד הגיעה אל ראשו של איבנצ'יץ' שנגח מדויק אל השער וסורו עצר את הכדור ספק עם היד והשופט לא הגיב. חמש דקות לאחר מכן, שמואלביץ' שרק לפנדל גבולי נגד ג'ראפי לאחר הכשלה על צ'יבוטה, מבשל השער הראשון קוסטנטין, הכפיל את היתרון.

אשדוד ביצעה מספר חילופים התקפיים במחצית השנייה ודודו ביטון וגדי קינדה קיבלו מספר מצבים כדי לצמק את התוצאה, אך הם החמיצו ממצבים נוחים ואשדוד סיימה עם הפסד נוסף שמסבך אותה בתחתית.


שחקני בני יהודה ומ.ס. אשדוד (אלוני מור)


הרכבים
בני יהודה:
יונתן שאבי, שי קונסטנטין (שי מזור 79), דניאל פלשר, איציק עזוז, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה (שון מלכה 88), מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה (דור ג'אן 74).


מ.ס אשדוד:
 יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ניר ברדע, קרלו ברוצ'יץ', פיליפ קנז'ביץ' (גדי קינדה 46), אביב סולומון, יובל יעקובוביץ', בן רייכרט, דן ביטון, רומאן הבראן (דודו ביטון 64), יוסיפ איבנציץ' (דין דוד 69).

מהלך המשחק
דקה 1: שופט המשחק, איתן שמאוליביץ', הוציא את ההתמודדות לדרך עיני 1,300 צופים באצטדיון המושבה.

דקה 1: דולב חזיזה כדרר אל עבר הרחבה ובעט כדור חזק אל ג'ראפי שהדף לקרן.

דקה 2: בני יהודה עלתה ליתרון 0:1: מיד אחרי הבעיטה של חזיזה, קונסטנטין ניגש אל בעיטת הקרן וסיפק הגבהה מדויקת אל בלטקסה שכבש בנגיחה את הראשון שלו העונה. פתיחה אדירה לבני יהודה.


שחקני בני יהודה חוגגים (אלוני מור)

דקה 14: דניאל פשלר הצעיר ניסה להרחיק קרן של אשדוד בנגיחה וכמעט כבש שער עצמי אומלל.

דקה 18: מסירת עומק נפלאה של אשכנזי הגיעה בקצה הרחבה אל מאוויס צ'יבוטה שבעט למסגרת אך ג'ראפי מנע פיגור כפול לקבוצתו.

דקה 32: קרן של אשדוד פגשה את ראשו של איבנצ'יץ', הכדור נעצר בספק בידו של סורו, אך שמואלביץ' לא שרק.

דקה 37: בני יהודה עלתה ליתרון 0:2: מאוויס צ'יבוטה עט אל רחבת אשדוד והוכשל על ידי ג'ראפי. קונסטנטין ניגש את הבעיטה ודייק.

ג'ראפי מכשיל את צ'יבוטה (אלוני מור)

דקה 62: הבראן ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה עם בעיטה לא מספיק חזקה שנעצרה בקלות על ידי יונתן שאבי.

דקה 68: דודו ביטון המחליף קיבל מתנה גדולה כשקיבל את הכדור ברחבה אחרי טעות קשה של הכתומים, אבל התעמעמה ובעט אל גופו של שאבי.

דקה 76: הגבהה מדויקת של אשדוד הגיעה אל ראשו של קינדה שגנח מעל המסגרת משלושה מטרים.

שי קונסטנטין מכפיל את היתרון מהנקודה הלבנה (אלוני מור)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי