למרות סדרת הטעויות: חיימוב צפוי לפתוח נגד מכבי תל אביב

גיא חיימוב
גיא חיימוב | ערן לוף

השוער ימשיך לקבל את הקרדיט במשחק נגד הצהובים (שני, 21:00), סלליך יחזור להרכב, רוקאביצה יפתח על הספסל. הערכה: 20 אלף אוהדים יגיעו למשחק. בסיום צפוי יעקב שחר לקבל החלטה לגבי עמדת המאמן

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב (שני, 21:00). עוד לפני האימון ערך המאמן איתי מרדכי אסיפה ודיבר על הרצון שלו לראות שיפור במצבים הנייחים ולשמור על ריכוז במרכז השדה מול הקישור המצוין של הצהובים. "אנחנו חייבים להיות מרוכזים ומחויבים במשך כל המשחק כי אחרת ניענש", אמר המאמן לשחקניו. רק לאחר המשחק צפוי הבעלים יעקב שחר לקבל החלטה לגבי עמדת המאמן עד לסיום העונה וההערכה שאם לא יהיה כישלון משמעותי אז המאמן הזמני יקבל מינוי קבוע ויביא עמו איש צוות נוסף.

מבחינה מקצועית נראה כי מרדכי לא צפוי לבצע שינויים משמעותיים ובין השאר גיא חיימוב ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות למרות הטעות הגדולה במשחק התיקו מול קריית שמונה. בחיפה ידעו לספר כי חיימוב שמר על רמת אימון גבוהה השבוע ומרדכי קיבל את ההחלטה בצוותא עם מאמן השוערים גיורא אנטמן. מעבר לכך ניקיטה רוקאביצה האוסטרלי יפתח על הספסל כאשר סינטיהו סלליך יעלה בהרכב על חשבונו של אופיר מזרחי. מרדכי טרם פרסם את הסגל הסופי למשחק. במועדון מקווים כי הקהל הירוק יגיע בהמוניו וידחוף את הירוקים שיכולים במידה של ניצחון להתקרב לחבורת הצמרת. ההערכה כי 20 אלף אוהדים יגיעו לסמי עופר.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, איעד חבשי, אליסון דוס סנטוס, סאן מנחם, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, שלומי אזולאי, רועי קהת, סינטיהו סלליך, מוחמד עוואד.


עשוי להמשיך במכבי חיפה. איתי מרדכי (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי