פרסום ראשון: פלורנטן פוגבה נחת בישראל, יחתום באשדוד

פלורנטן פוגבה עם פול פוגבה
פלורנטן פוגבה עם פול פוגבה | Gettyimages

אחיו של כוכב מנצ'סטר יונייטד הגיע לארץ הקודש במטרה להצטרף לחבורה של יובל נעים, שמעוניין לחזק את מרכז ההגנה. הבלם שוחרר מגבגנצ'לרבירליגי בחודש ינואר האחרון ומאז נותר ללא קבוצה. ניב זריהן יחזור?

(גודל טקסט)
פלורנטן פוגבה, אחיו של פול – כוכב ממנצ'סטר יונייטד ונבחרת צרפת – נחת בישראל להתרשמות במועדון ספורט אשדוד והוא אמור לחזק את מרכז ההגנה של הקבוצה מעיר הנמל, כך נודע הערב (ראשון) לספורט1.


הבלם (28) אמור לחזק את מרכז ההגנה של יובל נעים שאינו מרוצה מקצב ספיגת השערים של קבוצתו ואם הדברים יסתדרו, פוגבה יעבור כבר מחר בדיקות רפואיות ויצטרף רשמית למועדון. בחודש יוני האחרון שוחרר השחקן מגבגנצ'לרבירליגי הטורקית ומאז נותר ללא קבוצה מה שאומר שהוא רשאי להצטרף לאשדוד לפני חודש ינואר וכמובן שגם ללא תמורה.


פוגבה נולד בקונאקרי, בירת גינאה, וכשהיה בן 8 חודשים עבר עם משפחתו לצרפת. בשנת 2007 עבר למחלקת הנוער של סלטה ויגו הספרדית שם שיחק כשנתיים. ב-2009 עבר למחלקת הנוער של סדאן הצרפתית. לאחר כשנתיים מוצלחות בקבוצת הנוער חתם פוגבה לעונה אחת בקבוצת הבוגרים של המועדון.


בשנת 2012 נמכר לסנט אטיין תמורת חצי מילון יורו, אך הושאל בחזרה לסדאן לעונה אחת. בסך הכל רשם 44 הופעות ליגה וארבעה שערי ליגה במדי הקבוצה. לאחר מכן חזר לסנט אטיין וב-3 בדצמבר 2013 ערך את הופעת הבכורה שלו במועדון. ב-17 באוגוסט 2016 כבש את שער הניצחון נגד בית"ר ירושלים בפלייאוף הליגה האירופית בניצחון 1:2. ב-31 בינואר 2018 חתם פוגבה כאמור בטורקיה וכעבור חצי עונה שוחרר.


בנוסף לפוגבה, בסוף השבוע פעל הבעלים ג'קי בן זקן מול אלונה ברקת על מנת לצרף את חלוץ הפועל באר שבע ניב זריהן. על פי גורמים באשדוד הבעלים הבטיחה עדיפות לקבוצה מניר הנמל כאשר גם הפועל תל אביב, כידוע, מנסה לצרף את השחקן.




בדרך לליגת העל. פלורנטן פוגבה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי