בוזגלו: "אוכל את עצמי מבפנים, לא אשן הלילה". צפו בהחמצה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הקשר רשם החמצת ענק ב-0:0 של בית"ר נגד מכבי פ"ת: "יש תקופות שבועטים ליציע והכדור הולך לחיבור ויש תקופות כמו זו שהכדור לא נכנס משני מטר". קלינגר: "אם הייתי צריך לבקש שחקן טכני שיגיע למצב כזה, זה הוא"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה הערב (ראשון) רק ב-0:0 נגד מכבי פתח תקווה, אך שמרה על רשת נקייה מחזור שני ברציפות וטיפסה מעל לקו האדום הודות להפרש שערים טוב מזה של מ.ס אשדוד. מאור בוזגלו קיבל שתי הזדמנויות גדולות להכריע את המשחק במחצית השנייה, אבל הקשר עדיין לא חד מספיק והקבוצה מהבירה גמרה משחק בטדי ללא שערים לראשונה מאז אוגוסט 2015.

בוזגלו הסביר: "אני חושב שזה קרה בגלל שרציתי יותר מידי, אז דברים הולכים לי קצת אחרת. אם אני מסתכל על הצד החיובי, הגעתי לכל כך הרבה מצבים והקבוצה נראתה כמו שהיא נראתה – זה טוב. אני אוכל את עצמי מבפנים, יהיה לי לבן, אבל אני אקח את הדברים הטובים. לא נכנס לי, יש תקופות כאלה שבועטים ליציע והכדור הולך לחיבור ויש תקופות כמו זו שהכדור לא נכנס משני מטר. אני בטוח שבסוף זה יבוא".

התחושות אחרי הפציעה: "הייתי בחוץ תקופה ארוכה ועצם זה שאני משחק עכשיו זה תורם לי. אני מרגיש הרבה יותר חזק ועם הרבה יותר ביטחון. אני חייב להתאים את עצמי למצב הקבוצה ולדרישות של ניר, כי רק ככה ניקח נקודות. עוד חודש וחצי או חודשיים יגיע גם הכדורגל היפה. עכשיו אנחנו חייבים לצבור נקודות וביטחון".


ההחמצה הגדולה של בוזגלו (דני מרון)

ניר קלינגר סיכם: "תחושת החמצה גדולה מאוד. במחצית השנייה שיחקנו טוב. על החצי הראשון אין מה להרחיב, לא היה כדורגל אלא קרב. שתי הקבוצות לחמו, אבל לא היו מצבים בחצי הראשון. בחצי השני זו כבר הייתה הקבוצה שאני רוצה לראות. הגענו להרבה מצבי הבקעה. זה קלישאתי, אבל אם הייתי צריך לבקש שחקן טכני שיגיע למצבים האלה זה מאור בוזגלו, ולצערי לא התלבש היום".

על כך שהקבוצה שוב לא ספגה: "משחק ההגנה שלנו יוצא מן הכלל, זו סוג של יציבות, למכבי פ"ת יש כלים טובים והיה לי ברור שהם יבואו לשחק על מתפרצות. היום הכי קל, מי כמוני יודע, לחכות מאחורה ולעקוץ במעברים מהירים ולהם יש את הכלים. למרות המיקום שלנו, אנחנו צריכים ליזום ולשחק כדורגל של קבוצה שרוצה לנצח, וזה מה שעשינו בחצי השני. אם נמשיך כך, אולי הימים הבאים יהיו טובים יותר".

חוסר הדיוק: "היו החמצות, יצרנו מצבים יפים שלא הגיעו במזל אלא דרך קומבינציות יפות. היינו פחות חדים ונחושים מול השער. בוזי לא היה חד, אינברום לא מסר טוב את המסירה האחרונה וגם לערן לוי לא הלכו טוב הבעיטות. זה יבוא עם הביטחון. קיבלנו את הקבוצה במצב קשה ועכשיו אנחנו בסוג של תיקון שהוא לא קל. אנחנו בדרך הנכונה, הקבוצה מחויבת מאוד ומשם ממשיכים הלאה, לא מורידים את הראש".


לא האמין שזה לא נכנס. ניר קלינגר (דני מרון)

מאבקי התחתית: "אני לא רוצה לדבר על חלק עליון או תחתון. הסגל הזה הגיב יפה מאוד לשינויים והתקופה האחרונה היא תקופה של התייצבות. חסרים לנו שחקנים שעדיין לא בריאים ואני מאוד מאמין בקבוצה הזו ובסגל הזה. יש פה אחלה גברים עם מחויבות ואני מאמין בהם. קיבלתי את הקבצה במצב מאוד קשה ולאט לאט אנחנו מסדרים את זה. גם הקהל היה מדהים היום והוא ראה את הנחישות שלנו. אין קסמים, אי אפשר ללחוץ על כפתור ולהיות במקום השישי".

אלישע לוי, שקבוצתו סיימה בתיקו רביעי ברציפות, אמר בסיום: "אנחנו תמיד רוצים לנצח וגם היום ראו את זה. זה לא היה משחק של 0:0, הכדור רץ מצד לצד, אבל החמצנו המון. שתי הקבוצות רצו לנצח, היו ימים שגם הפסדנו משחקים כאלה, כך שאני מרוצה. מאוד חשוב שהקבוצה התייצבה לאחרונה מבחינת ספיגות. אנחנו מייצרים מצבים ואני מאמין שבמשחקים הבאים גם נבקיע. יש משחקים כאלה, יש תקופות שהכדור פשוט לא נכנס. עשינו הכל בשביל לשים גול, היו מצבים טובים והדבר הנורא ביותר זה לא להגיע להזדמנויות".


מאוכזבים. בוזגלו וקלינגר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי