יובל נעים: "אני בטוח שבעוד חודש תהיה קבוצה הרבה יותר טובה"

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

מאמן מ.ס. אשדוד התראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס אל המשחק נגד בני יהודה: "השופט קבע את תוצאת המשחק", חיזוק בינואר: "אני אביא שחקנים ששיחקו אצלי", ועל מיקומו בתחתית: "אין לזה שום משמעות"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד נגד בני יהודה ולפני משחק הגביע נגד הפועל רמת גן, יובל נעים התראיין הערב (שני) לתוכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס אל תצוגת השיפוט של איתן שמואלביץ', החתמתו של לינגאנה והרכש הנוסף שצפוי להגיע בינואר.

יובל נעים פתח את דבריו והתייחס אל ההפסד לבני יהודה: "האמת פתחנו את המשחק בצורה רעה מאוד, אין דבר רע יותר מלספוג בדקה השנייה, בחצי השני נראינו הרבה יותר טוב אך מי שקבע את תוצאות המשחק הוא השופט איתן שמואלביץ'. הוא לקח לנו פנדל והביא לבני יהודה פנדל שלא היה ולא נברא. אמרתי שאבוקסיס צריך שלוח זר פרחים לשופט אחרי המשחק. הכי מרגיז בסיפור שהיום אני מקבל הודעה שמחכים לוועדה המקצועית, מי ישמע כאילו יושב שם דוד בן גוריון, מה הם יראו שאנחנו לא ראינו? התשובות יודעות מראש אבל בואו נתעסק בקבוצה שלנו".

על המשך העונה: "ידענו שהמשימה מאוד קשה המטרה שלנו לקחת כמה שיותר נקודות עד ינואר, אני חושב שנוכל להביא שחקנים טובים יותר. היום חתמנו את לינגאנה, הוא שחקן שיכול לשחק בכמה עמדות ואני בטוח שבעוד חודש תהיה קבוצה הרבה יותר טובה. אני מאוד מרוצה מהמקום שאני עובד, יש הבטחה שהקבוצה תתחזק. אני בטוח שבינואר לא מסי ולא רונאלדו יגיעו, אבל אני אביא שחקנים ששיחקו אצלי ואני בטוח שיצליחו במ.ס. אשדוד.


לינגאנה חוזר לשתף פעולה עם יובל נעים (ירון אלפי)

על הירידה מתחת לקו האדום: "אין לזה שום משמעות בשלב הזה של העונה, אנחנו צריכים לקחת נקודות וזה לא עניין שלנו מי בתחתית, הכל תלוי בנו".

לגבי המשחק הקרוב בגביע נגד הפועל רמת גן: "אנחנו כרגע רוצים לעשות משחק טוב ולעבור שלב, אבל הכי חשוב מבחינתו זה הליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי