סגל שלל חזרה של ערן לוי: "לחזור אחורה יהיה צעד שגוי"

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

בעלי מכבי נתניה התייחס בחשבון הפייסבוק שלו לפגישה עם קפטן הקבוצה לשעבר: "היה חשוב לי להגיד את זה לפני הכל לערן". בנוסף הבהיר: "ההחלטות על המשך דרכו לא התקבלו מאגו או עלבון"

(גודל טקסט)

בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, פרסם הבוקר פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו התייחס לפגישתו אתמול (שני) עם קפטן הקבוצה בעונה שעברה, ערן לוי, ושלל כרגע חזרה אפשרית של השחקן לקבוצה מעיר היהלומים.

"ערן לוי – ערן הוא יחיד ומיוחד, אחרון השחקנים מסוגו", כתב סגל. "שחקן מרגש עם רגל שמאל פנומנלית. לאיש אין מחלוקת על יכולותיו המקצועיות, על כושר מנהיגותו ובעיקר על הדרך שנגע בכל אחת ואחד מאיתנו. שחקנים כמו ערן וכמו יוסי בניון דורשים מהצוות הניהולי והמקצועי קשב, התייחסות ואורך רוח שונים משאר השחקנים. לא שכחנו ולעולם לא נשכח את החוויות שערן העניק לנו במגרש ומחוצה לו".

הבעלים סיפר גם על סיום דרכו של לוי במועדון: "ההחלטות על המשך דרכו לא התקבלו מאגו או עלבון ועל ידי כל הנוגעים במשותף, ובניגוד לידיעות של 'יודעי דבר', לאורך כל הדרך ניסינו ונתנו סיכוי להמשך צעידה משותפת, אך לצער כולנו זה לא עבד. המועדון והשחקן בחרו בנקודת פרידה לא נוחה, אשר גרמה לשני הצדדים זמן התאוששות ארוך. הקבוצה שינתה את פניה ואת שיטת המשחק שלה תוך כדי תנועה, יש עוד לא מעט עבודה, אך גם אני וגם הצוות המקצועי בטוחים שאנחנו בדרך הנכונה, למרות שעדיין לא הגענו ליכולת ולתוצאות המקוות".

לסיום, הסביר סגל מדוע ערן לוי לא יחזור לקבוצה: "לחזור היום אחורה יהיה צעד שגוי מקצועית והתנהלותית, לכן היה חשוב לי להגיד את זה לפני הכל לערן, מתוך כבוד שרחשתי ורוחש לו. נאחל לערן הצלחה אמיתית מכל הלב בכל אשר ייפנה. נתראה בחמישי, יאללה נתניה".


סגל. לא רוצה לעשות צעד אחורה (דני מרון)

בעניין אחר, מנהל הקבוצה ברק בדש יועמד לדין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, לאחר שהשופט ציין בדו"ח כי לאחר כיבוש שער הניצחון של הפועל חיפה בדקה ה-88, זרק בדש בקבוק מים שחדר לתחומי המגרש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי