נמני: "קרו דברים בשעות האחרונות, בניון יחליט בקרוב"

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

סוכן השחקנים התראיין ב-103FM והתייחס למצבו של הקשר: "יש הצעות אטרקטיביות. יחד עם בלבול במכבי חיפה? זה לא רלוונטי אם מרקו יאמן שם או לא". וגם: השיחות עם איביץ' ומנספורד ממכבי ת"א על מעמדו של אלירן עטר

(גודל טקסט)

הבוקר פרסמנו בספורט1 על כך שחוזהו של אלירן עטר במכבי תל אביב יוארך לשנתיים נוספות, ובתכנית הספורט ב-103FM העלו את סוכנו של החלוץ, אבי נמני שמייצג גם את יוסי בניון, כדי לדון איתו על עתידם של השניים.

תחילה התייחס הסוכן לבניון, הקשר שוחרר ממכבי פתח תקוה מוקדם יותר החודש ומבוקש על ידי בית"ר ירושלים, כשבתכנית הרדיו אף נאמר כי משה חוגג וניר קלינגר בעד צירופו וסיכמו מולו את תנאיו. "רוצות אותו קבוצות, מבלי להיכנס למספרים", טען נמני בנושא הקשר בן ה-38, "יש הצעות כאלה ואחרות ואין מה לקבל החלטה מהירה. הוא מתאמן כרגע עם רמת השרון באופן סדיר".

האפשרות שישוב לבית"ר ירושלים: "לא אכנס לדבריו של משה חוגג לאנשים במערכת, אלא אגיד באופן ענייני שיש הצעות ונשקול אותן בצורה הכי טובה כדי שיוסי ייקח את ההצעה הכי טובה. לדעתי צריך להתאמץ יותר ממה שהתאמצנו עד עכשיו, כי גם היו דברים שקרו בשעות האחרונות. לא נדון על כך במשך שבועות, תתקבל החלטה בימים הקרובים ונרוץ איתה".


בניון עם אלי אוחנה. יחליט בקרוב היכן לחתום (דני מרון)

רצונו של בניון לשחק במועדון גדול, אולי תחת בלבול במכבי חיפה: "הוא עוד לא התמנה למאמן מכבי חיפה. כל הספקולציות הן ספקולציות ויוסי יקבל החלטה בקרוב. אם מרקו יאמן שם או לא זה בכלל לא רלוונטי – הוא יבחר את המקום שהכי טוב בשבילו".


על אלירן עטר ומעמדו במכבי תל אביב
: "לגיטימי שקבוצות אחרות רוצות אותו, אבל יש מציאות אחת ואני לא יכול לשנות אותה. מעולם במכבי תל אביב לא דיברו איתי על עטר, אני יודע מהמאמן והמנכ"ל שהם מאוד מרוצים ממנו לאורך כל הדרך. זה לא דבר שעלה מעולם לסדר היום. אמרתי לכם בשבוע שעבר שאלה הזיות של אנשים. גם אם הוא לא היה משחק אתמול, היינו מדברים אחרת? הוא לא מתוכנן לעזוב. נקודה. זה לא יקרה".


אלירן עטר. "לא מתוכנן לעזוב את מכבי ת"א. נקודה" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי