הפועל ת"א הציעה לבניון את תפקיד המנהל הספורטיבי

יוסי בניון
יוסי בניון | אריאל שלום

האדומים מעוניינים בקשר בן ה-38 והגישו לו הצעה לחוזה עד תום עונת 2019/20, בסיומו יבחר לבחירתו אם לשמש כמנג'ר הקבוצה הבוגרת או להתחיל במחלקת הנוער. המאמן אופיר חיים תומך במהלך ומבקש חיזוק נוסף

(גודל טקסט)

סוכן השחקנים אבי נמני, מי שמייצג את יוסי בניון, הודה הערב (שלישי) בתכנית הספורט ברדיו 103FM כי "קרו דברים בשעות האחרונות". כעת מתברר כי לא רק בית"ר ירושלים בתמונה מבין המועדונים הגדולים, אלא גם הפועל תל אביב.

לספורט1 נודע כי הבוקר פנו האדומים רשמית ליוסי בניון ולסוכנו, אחרי שבשנה שעברה השחקן סירב להצטרף בעידן קובי רפואה. לבניון בן ה-38 הוצע חוזה לעונה וחצי כשבסיום ההתקשרות יוצע לו תפקיד לבחירה: מנהל מקצועי בקבוצה הבוגרת או במחלקת הנוער, לפי שיקול דעתו. הכוונה של ראשי המועדון היא שבניון יהיה הסמכות המקצועית העליונה בקבוצה הבוגרת.

כפי שסיפר נמני בתכנית הספורט ברדיו, בניון אמור להחליט בימים הקרובים על עתידו, כשגם בית"ר ירושלים מעוניינת בשירותיו ואף נחשבת לעדיפות העליונה מבחינת השחקן, אלא שעל הקשר עוד לשוחח עם מאמן הקבוצה ניר קלינגר ובעלי בית"ר ירושלים משה חוגג לפני שיחליט אם ישוב לקדנציה נוספת.


ישחק באדום וימשיך לתפקיד מקצועי בכיר? בניון (דני מרון)

באשר להפועל תל אביב, מאמן הקבוצה אופיר חיים נלהב מהרעיון לצרף את בניון ונתן את אישורו למהלך. חיים גם ביקש מבעלי המועדון לפעול לצירוף חנן ממן או עדן בן בסט, שחקני הפועל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי