קיבל את המפתחות: מרקו בלבול חתם לעונה וחצי במכבי חיפה

מרקו בלבול
מרקו בלבול | אודי ציטיאט

לאחר שנפגש בשנית עם יעקב שחר, מאמן האולימפית קיבל בניגוד לתחזיות את מבוקשו והוא יעמוד על הקווים בסמי עופר גם בעונה הבאה: "מאמין שאעמוד באתגר הגדול שמצפה לי, שמח לחזור". ידריך את הקבוצה נגד מרמורק

(גודל טקסט)

מרקו בלבול מונה הערב (רביעי) למאמן מכבי חיפה לאחר שבניגוד לתחזיות שדיברו על חוזה רק עד סיום העונה, הוא חתם לעונה וחצי וידריך את הקבוצה כבר במשחק הגביע מול הפועל מרמורק (שבת ב-17:30).


בלבול יחל את עבודתו בכרמל כבר מחר לאחר שחוזהו ייחתם באופן רשמי והוא יעבור בבקרה התקציבית. יעקב שחר, נשיא מכבי חיפה, סיפר לאתר הרשמי: "אני מאחל למרקו ולקבוצה בהצלחה". בלבול הנרגש אמר לאחר המינוי: "אני שמח לחזור ולאמן במכבי חיפה. מצפה לי אתגר גדול מאוד ואני מאמין שאעמוד בו ואצליח".


מוקדם יותר השבוע, כזכור, פנתה מכבי חיפה ליושב ראש ההתאחדות, שינו זוארץ, וביקשה את אישורו לפנות לבלבול, שכידוע אימן את הנבחרת הצעירה. זוארץ שוחח בנושא עם המנהל הטכני של ההתאחדות, ווילי רוטנשטיינר, והוחלט לאשר לבלבול להיפגש עם הירוקים.


בלבול יהיה המאמן החמישי של הירוקים העונה לאחר שפרד רוטן, רוב מאס, אלי גוטמן ואיתי מרדכי כבר עמדו על הקווים בסמי עופר. המאמן בן ה-51 שימש כעוזר מאמן במכבי חיפה בתחילת הקריירה שלו ובעונת 2014/15 שב לכרמל כמאמן ראשי לאחר שהחליף את אלכסנדר סטנוייביץ' וסיים את תפקידו בסיום העונה.

 


חוזר לכרמל. בלבול (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי