אדי גוטליב מוכן לעבור רק לבאר שבע או לבית"ר ירושלים

אדי גוטליב
אדי גוטליב | אודי ציטיאט

הבלם לא רוצה לעבור לאשדוד ובהפועל תל אביב מוכנים לבצע טרייד עם האלופה במסגרתו ממן או בן בסט יעשו את הדרך למתחם חודורוב. במועדון האדום מבינים: "אנחנו זקוקים לניצחון על קטמון בשביל לצאת לדרך חדשה"

(גודל טקסט)

אדי גוטליב, שרוצה לעזוב את הפועל תל אביב, סיפר למקורביו כי הוא אינו מוכן לעבור בשום פנים ואופן למועדון ספורט אשדוד שמעוניינת לצרפו בחודש ינואר הקרוב. כזכור, הבלם כבר דחה הצעה דומה מהקבוצה הדרומית לפני כשנה וחצי.

גוטליב, שהסתכסך לאחרונה עם אוהדי הקבוצה באימון, הבהיר כי הוא מוכן בשלב הזה לעבור רק להפועל באר שבע או לבית"ר ירושלים. בהפועל ת"א ציינו כי הם מעוניינים בעדן בן בסט או בחנן ממן וטרייד במסגרתו הבלם יעשה את הדרך לבירת הנגב אפשרי מבחינתם, וכעת הכדור נמצא במגרש של האלופה. אם העולה החדשה לא תצליח לרקום עסקה כזו, היא תדרוש עבור גוטליב כ-350 אלף דולר.

המהלך להחתמתו של ניב זריהן בהפועל תל אביב תקוע, זאת לאחר שהצוות המקצועי של האדומים החליט לנסות להביא חלוץ רחבה במקומו של עומר דמארי שגמר את העונה ולא שחקן כנף בסגנון של זריהן. דמארי, אגב, ינותח ביום שני בישראל, לאחר שדחה את עצת הצוות הרפואי של הקבוצה לעבור את ההליך בספרד. 

שחקן בהפועל תל אביב סיפר לספורט1: "אנחנו זקוקים לניצחון נגד הפועל קטמון בגביע כדי לצאת לדרך חדשה. אנחנו צריכים משחק שיוסיף לנו ביטחון עצמי לקראת המפגש בסמי עופר נגד הפועל חיפה בליגה".


לא רוצה לעבור לאשדוד. גוטליב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי