אלקסלסי יפתח במקום עמוס בגביע, מלמד צפוי לקבל מנוחה

גיא מלמד
גיא מלמד | אודי ציטיאט

מכבי נתניה מוכנה לדבוריה ותנסה להימנע מסנסציה. בדש הורחק ממשחק על תנאי. מנגד, פרהוד, מאמן היריבה בטוח: "עשינו תיקו בשישי כי השחקנים חשבו על המשחק. זו הזדמנות להראות למדינה שיש כדורגל בליגות הנמוכות"

(גודל טקסט)

לצד המאבקים על הפלייאוף העליון בליגת העל, מכבי נתניה תארח מחר (חמישי) את מ.ס דבוריה מוליכת ליגה ב' צפון ב' במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה ותנסה להימנע מסנסציה על חשבונה.

מבחינה מקצועית, ויקי כחלון יפתח במקומו של מוחמד זבידאת שסובל מקרע בשריר הירך האחורי, כשגם דני עמוס יזכה למנוחה וגולן אלקסלסי יזכה לקרדיט בשער. דראפיץ' וברדה עשויים לתת מנוחה גם למספר שחקנים ששיחקו דקות רבות לאחרונה ביניהם החלוץ גיא מלמד, כשקיימת התלבטות לגבי שיתופו של ברנקו ורגוץ' שחזר רק בסוף השבוע האחרון לאימונים מלאים. דידייה קוגבנייה נפצע במהלך האימונים האחרונים ולא יהיה בסגל.

בנוסף, צוות המאמנים מתכננים עוד מספר שינויים: ג'ונתן בורנשטיין יפתח במקומו של דודי טוויטו בעמדת המגן השמאלי, עלי מוחמד יחזור מצהובים ויפתח במקום ניקו אולסק, כשגם סתיו פיניש יחזור להרכב במקומו של איילון ירושלמי. במקומו של מלמד שצפוי לנוח תורגל מוטי ברשצקי כך שפאטוס בצ'יראיי צפוי להיות מוצב בחוד.

כדי להבין כמה לוקחים ברצינות בנתניה את המשחק, מספיק לשמוע על אסיפת הווידאו שערכו צוות המאמנים לשחקנים על היריבה. "כל אחד מאיתנו כבר היה בסיטואציה הזאת ויודע שאסור שיהיה לו כתם של סינדרלה על חשבונו", אמרו שחקנים בקבוצה.


יקבל הזדמנות בגביע. גולן אלקסלסי (אודי ציטיאט)

בעניין אחר, מנהל הקבוצה, ברק בדש, עמד הערב לדין על זריקת בקבוק לתחומי המגרש עם ספיגת שער ההפסד להפועל חיפה ביום שבת. לאחר שהתנצל על המקרה, בדש הורחק ממשחק אחד על תנאי בגין כל עבירה נוספת על התנהגות בלתי הולמת.

מנגד, מוליכת ליגה ב' צפון, חולמת להיות הסינדרלה של הגביע. מחוזקת בוויאם עמאשה, שכבש העונה שמונה שערי ליגה, תגיע הקבוצה בליווי של לא פחות מ-1500 אוהדים לנתניה.

"לא כל יום נופל בחלקנו להיות שותפים בחוויה כזאת, במיוחד השחקנים הצעירים שלנו שרוצים להתקדם" סיפר מאמן מ.ס. דבוריה, חנא פרהוד לספורט1. "זו הבמה הגדולה שלהם להוכיח שהם שווים את הרמה הזאת. אנחנו באים חדורי מוטיבציה. קבוצה מליגה נמוכה תמיד רוצה להראות את עצמה וזו הזדמנות להראות לכל המדינה שגם בליגות הנמוכות יש כדורגל. המשחק הולך להיות משודר בטלוויזיה וכל שחקן ירצה את החשיפה. אני מקווה ומאחל לשחקנים שלי לעמוד ביעדים. עשינו תיקו בשישי כי אני חושב שהשחקנים חשבו כבר על המשחק מול נתניה. אנחנו יודעים שהם קבוצה מצוינת שהולכת על הגביע ושהבעלים שלהם אייל סגל עשה אסיפה לשחקנים. הם הולכים לנסות להכריע את המשחק מההתחלה. אנחנו מוכנים להכל".

הרכב משוער: גולן אלקסלסי, ויקי כחלון, דודי תירם, דולב אזולאי, ג'ונתן בורנשטיין, עלי מוחמד, סתיו פיניש, גבי קניקובסקי, אביב אברהם, מוטי ברשצקי, פאטוס בצ'יראיי.


צפוי לקבל מנוחה. מלמד (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי