הקלה במכבי נתניה: "בגביע צריך לעבור שלב"

גיא מלמד
גיא מלמד | אודי ציטיאט

במועדון הביעו חוסר שביעות רצון מהמחצית הראשונה ב-1:5 על מוליכת ליגה ב': "היינו רדומים לגמרי". מחמאות למלמד ולאברהם שכבשו צמדים. כחלון סובב את הקרסול ונמצא בספק לסכנין. יניב בריק צפוי לעזוב בינואר

(גודל טקסט)

הקלה. זו התחושה שחשו שחקני מכבי נתניה ואנשי המועדון לאחר הניצחון אמש (חמישי) 1:5 על מ.ס דבוריה בסיבוב ח' בגביע המדינה. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה התקשתה במשך דקות רבות מול מוליכת ליגת ב' צפון, ורק בליץ בשליש האחרון של המשחק אפשר לה להשיג תוצאה כזאת.

"במחצית הראשונה היינו רדומים לגמרי" הודו בקבוצה. "במחצית השניה ראו שהתחלנו לשחק את הכדורגל שלנו ועדיין קצת חבל שספגנו מהחצי התקפה של דבוריה. בסופו של דבר כמו שאומרים: בגביע צריך לעבור שלב". מי שזכו למחמאות היו החלוץ גיא מלמד והקשר אביב אברהם שכבשו כל אחד צמד.

החדשות הפחות טובות מגיעות מכיוונו של ויקי כחלון שסובב את הקרסול והוחלף לפני סיום המשחק, דבר שהשאיר את נתניה בעשרה שחקנים. המגן הימני ייבדק וכרגע נמצא בספק למשחק הליגה ביום שלישי בדוחא מול בני סכנין, כשפציעתו יוצרת מכה מקצועית לצוות המאמנים כשגם מוחמד זבידאת כזכור, סובל מקרע בשריר האחורי וצפוי להיעדר. אליהם צריך להוסיף את הקשר דידייה קוגבנייה שסובל מכאבים בשריר, הבלם טים הויבך והמגן נפתלי בלאי.


גיא מלמד. זכה למחמאות ביחד עם אביב אברהם (אודי ציטיאט)

הבשורה החיובית היא חזרתו של הבלם הקרואטי ברנקו ורגוץ', שזכה אתמול לדקות משחק ראשונות לאחר שלא שיחק חודשיים. בעניין אחר, מי שצפוי לעזוב בינואר הוא הקשר יניב בריק, שגם אתמול לא היה בסגל וצפוי לחפש קבוצה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי