כהן: "מכוונים לזכייה בכל התארים". איביץ': "הניצחון הכי מתוק"

יונתן כהן
יונתן כהן | דני מרון

מכבי תל אביב ניצחה את בית"ר בטדי משער דרמטי של הקשר בדקה ה-92 ועלתה לשמינית גמר גביע המדינה. כובש השער: "הקבוצה, חדר ההלבשה, הצוות המקצועי - הכל ברמה גבוהה". המאמן: "ב"ש? רק עוד משחק"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב השיגה הערב (שבת) את הכרטיס לשמינית גמר גביע מדינה לאחר דרמה גדולה וניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים בטדי משער דרמטי של המחליף יונתן כהן בדקה ה-93.


לדימיר איביץ', כהרגלו העונה, פגע בינגו בשני החילופים שביצע והפנים של הצהובים כבר לעבר משחק העונה ביום שלישי בנתניה נגד הפועל באר שבע. אחרי שריקת הסיום החל אירוע מכוער כשמחנות האוהדים של שתי הקבוצות השליכו חפצים ועשרות אנשי אבטחו הגיעו למקום והפרידו.


יונתן כהן המחליף שכבש את שער הניצחון: "האמת שזו פעם ראשונה שהכרעתי משחק בצורה הזו. אנחנו בשלב הבא, זו הרגשה כיפית, בטח במשחק כזה עם הרבה קהל נגד קבוצה כזו שלא עשתה לנו חיים קלים. אני שמח שנכנסתי, הייתי חד וניצחתי את המשחק".


על ולדימיר איביץ' ששוב ביצע חילוף מנצח: "אני לא יודע לתת נקודה ספציפית שמשפיעה, אבל זה הכל ביחד. הקבוצה, חדר ההלבשה, הצוות המקצועי – הכל ברמה גבוהה מאוד ואנחנו קבוצה מגובשת. אנחנו מכבי תל אביב ואנחנו מכוונים לזכייה בכל התארים".



מהומה מיותרת בסיום (דני מרון)

יונתן כהן חוגג את השער המאוחר בטדי (דני מרון)


ולדימיר איביץ' אמר בסיום: "זה היה ניצחון חשוב, הכי מתוק שלנו העונה, במשחק טוב ולא קל עבורנו. רוח הווינריות שלנו הייתה היום חשובה מאוד והיא ניצחה ואני מרוצה ממה שראיתי. למען האמת, המזל היום היה לצידנו. אחרי שספגנו את שער השוויון, השחקנים יצאו קדימה ועשו הכל כדי להכריע את המשחק".


המאמן החמיא לכובש שער הניצחון יונתן כהן שנכנס כמחליף כמה דקות קודם לכן: "יונתן הוא שחקן טוב. ידענו את זה גם קודם וראינו את זה גם היום. אני מאוד מרוצה מהיכולת שלו. צמיד כשאנחנו זקוקים לו, הוא ישנו ונותן הכל".


אשר למשחק הליגה באמצע השבוע הקרוב מול הפועל באר שבע אמר איביץ': "זה עוד משחק ליגה. עבורי זה משחק כמו כל משחק".




עוד חילוף מנצח לאוסף. ולדימיר איביץ' (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי