אלון: "קורצקי נפגע מהשחקנים, היו צעירים שלא נלחמו"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

מאמן הפועל רעננה חזר בו מהתפטרותו דקות ספורות לאחר ההדחה מהגביע על ידי הכח עמידר ר"ג, הבעלים הודה ב-103FM: "הוא התכוון למה שאמר, אבל שוחחנו עם השחקנים. הסוד שלנו זה תשוקה ולחימה, לא הרבה יותר מזה"

(גודל טקסט)

ההפתעה הכי גדולה בסיבוב ח' בגביע המדינה הייתה ביום שישי, כאשר הפועל רעננה הודחה על ידי הכח עמידר רמת גן מליגה א' בדו קרב פנדלים. אחרי 120 דקות בהם לא השכילה הקבוצה מליגת העל לכבוש לשערו של אלדר פשכצקי, כארם ארשיד החמיץ מ-11 מטר ונמצאה הסינדרלה החדשה לעונת 2018/19.

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, דקות ספורות לאחר המשחק מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי הודיע לשחקניו על התפטרותו, אולם בסוף השבוע הוא נפגש עם הבעלים אשר אלון והצדדים סיכמו על כך שימשיך במועדון. הערב (ראשון) בתכנית הספורט ב-103FM סיפר אלון על 48 השעות האחרונות: "הייתה למנחם קורצקי כוונה להתפטר והוא אמר את זה לשחקנים".

אלון נשאל אם דבריו הקשים של המאמן לא נבעו גם משחרור השחקנים נמניה ניקוליץ', עומר ורד ודין מימוני: "הכל היה מתואם, בידיעתו ובהסכמתו של קורצקי. מה שאני ראיתי במשחק מנחם ראה גם כן, אבל הוא נפגע. הסוד של הפועל רעננה זה התשוקה והלחימה, כי הרבה יותר מזה אין לנו, ובגביע נגד הכח זה לא היה".


אשר אלון. "מנחם נפגע, הייתה לו כוונה להתפטר" (אריאל שלום)


הדחה מול יריבה מהליגה השלישית:
"הכח שיחקה מצוין, הגיעה עם תשוקה, לחימה ושיחקה כדורגל לא רע בכלל. היא ניצחה את הפועל רעננה שלא הייתה כל כך…עצם העובדה שאתה משחק מול קבוצה מליגה א', אז השחקנים מרגישים אחרת. יש לנו שבעה שחקנים בני 20 בסגל, שהם מאוד מוכשרים והם באו כמו כוכבים. מדברים על המנטליות של השחקן הישראלי וזה כנראה לא ישתנה. הם באו מליגה א' ורצו להוכיח – גם אנחנו כשהיינו בלאומית ניצחנו קבוצות מליגת העל כי הייתה מוטיבציה אחרת. אין את אותה רוח לחימה לשחקן מליגת העל מול יריבה מליגה א'".

איך זה ישפיע על הקבוצה בהמשך העונה: "קורצקי התכוון להתפטר בגלל הביזיון וההשפלה, אבל תיקנו את המצב. הייתה אספת שחקנים, דיברנו ואמרנו גם את חלק ממה שאני אומר עכשיו. אמרתי לשחקנים שיש ליגה וכבר ברביעי אנחנו נגד קריית שמונה ושאני רוצה רק דבר אחד, שיחזירו את התשוקה והלחימה ושנראה את הפועל רעננה. זה הסוד שלנו, כי דברים אחרים אין לנו. זה לא משנה מה יהיה כי אני לא פוחד לרדת וגם אם זה יקרה זה לא אסון, אבל לפחות שגם אם יורדים אז כמו שצריך. לא רוצה לראות שחקנים צעירים בלי תשוקה, אני גם לא מבקש מהם לשחק בשביל הסמל. גם אם נביא את הזרים הכי יקרים בעולם, זה לא יעזור לנו בלי תשוקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי