במכבי חיפה טוענים: "סומא מאכזב אבל יישאר כאן עד סוף העונה"

סיידובה סומא
סיידובה סומא | ערן לוף

הקשר הגינאי יזומן לשיחה אצל בלבול וצפוי להיות מודח מהסגל לקראת המשחק באשדוד. כשירותם של חיימוב ומנדג'ק תתברר במהלך היום. דוס סנטוס וחבשי אמורים לחזור למרכז ההגנה ורוקאביצה יפתח במקום עוואד המוצהב

(גודל טקסט)

לאחר אימון שחרור שנערך אתמול לרוב שחקני הסגל, תגביר היום (שני) מכבי חיפה את הכנותיה לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד ברביעי. במועדון הירוק מבינים את חשיבות המשחק וזאת מכיוון שניצחון עשוי להחזיר את הקבוצה לחלק העליון בטבלה וכל זאת לפני המשחק מול בני יהודה בשבת.

המאמן מרקו בלבול עדיין לא קבע את ההרכב שיפתח במשחק, כאשר במועדון עוסקים בפציעתם של השוער גיא חיימוב שנפצע בשבת ובכתפו של הקשר ג'ורג' מנדג'ק. השניים ערכו אימון קל והיום יתברר אם יוכלו לקחת חלק במפגש נגד אשדוד. בכל מקרה השוער עומרי גלזר כבר נמצא בכוננות, מעבר לכך נראה שאליסון דוס סנטוס ואיעד חבשי יחזרו למרכז ההגנה וניקיטה רוקאביצה אמור לפתוח בהרכב על חשבונו של מוחמד עוואד המוצהב.

למרות הניצחון על מרמורק, אמש לא היה שקט בכפר גלים כשמרקו בלבול סילק מהאימון את הקשר הגינאי סיידובה סומא. השחקנים חולקו לשתי קבוצות כאשר אלה ששותפו בשבת ערכו אימון קל ואלה שלא ערכו אימון מתוגבר ובלבול לא אהב את התנהלותו של סומא.


סיידובה סומא. "מאכזב, אבל יישאר עד סוף העונה" (ערן לוף)

במכבי חיפה מבינים שסומא עד עתה כלל לא ענה על הציפיות ונראה כעוד טעות של המנהל הטכני מוחמד אלאך. העובדה שהקשר כבר שיחק בשתי קבוצות העונה, משמע יכול לעבור רק לפרטיזן בלגרד שאינה מעוניינת בו, משאירה את הירוקים בבעיה. במועדון טענו הבוקר: "סומא מאכזב אבל הוא יישאר בקבוצה עד לסיום העונה". גורמים בקבוצה עוד ציינו את האפשרות להקפיא אותו בחצי העונה הקרובה, אבל בשלב זה האופציה הזאת ירדה מהפרק.כך או אחרת השחקן יזומן לשיחה אצל המאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי