כץ לא מתכוון לשלם דמי העברה לבאר שבע על בן בסט

עדן בן בסט
עדן בן בסט | דני מרון

הבעלים מעוניין בחזרת החלוץ, אך לא רוצה לשלם בעבורו. פלקושצ'נקו יפתח בהרכב, גנסארי וגולדברג כשירים להפועל ת"א. מימר על הדיבורים סביב שטקוס: "לבית"ר שוערים מצוינים, ואני מציע לה לחזק אותם". קשוע נקנס

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה עדיין כואבים את ההדחה מגביע המדינה, וגם באימון אמש (ראשון) הייתה אווירה לא נעימה. שרון מימר ערך מספר שיחות עם השחקנים בהם ביקש לשכוח מההפסד להפועל עכו ולהגיע מוכנים למשחק הליגה ברביעי נגד הפועל תל אביב בסמי עופר. "זאת הדחה כואבת, אבל הפנים קדימה לשני משחקי הליגה הקרובים", אמר המאמן לשחקנים.

לקראת המשחק מול הפועל תל אביב אמר מימר: "הייתה לנו אכזבה גדולה מהגביע, במיוחד בגלל שאנחנו מחזיקי הגביע. לא שיחקנו נכון ולא באנו מוכנים. היו לנו כמה פצועים ועדיין עלינו עם הרכב מספיק חזק והיינו צריכים לנצח. הפועל תל אביב קבוצה טובה ולא נופלת מאף קבוצה בליגה חוץ ממכבי תל אביב. המיקום בטבלה לא משקף את היכולת שלה. כולנו מדברים על הטעויות שעשינו. גנסארי וגולדברג חזרו לכשירות, ורמוט בספק, קפילוטו יחזור בצורה הדרגתית".

על חלון ההעברות של ינואר אמר המאמן: "עובדים מתחת לפני השטח. יש לנו קבוצה וצריכים עוד שני שחקנים, אבל כרגע אין עוד משהו שמתקדם. אנחנו מתעסקים במטרות שלנו וחשוב שהפועל תל אביב לא תתאושש על חשבוננו ושלא תתקרב אלינו בטבלה. שטקוס שוער מצוין ויישאר עד סוף העונה וכץ עושה הכול כדי שימשיך גם בעונות הבאות. לגבי בית"ר, יש לה שני שוערים מצוינים ואני מציע לה לחזק אותם".

במועדון רוצים להשכיח את ההפסד בגביע בדמות ניצחון בליגה, ולכן מימר מתכוון לעלות עם ההרכב החזק ביותר שיכלול את מקסים פלקושצ'נקו. גל אראל חוזר מהשעיית צהובים ונמצא בתמונת ה-11 על חשבונו של רסמוס סיוסטדט שמאכזב במשחקים האחרונים. המגן שון גולדברג שהיה מחוץ לסגל מול עכו וראדו גנסארי שהיה על הספסל, חזרו לכשירות ויעמדו לרשות המאמן ברביעי.


עדן בן בסט. יחזור לאדום של הכרמל? (מאור אלקסלסי)

במקביל, בקבוצה כבר חושבים על חודש ינואר ולאחרונה הודיע הבעלים יואב כץ על רצונו לראות בחזרה את הקשר חנן ממן ואת החלוץ עדן בן בסט בכרמל. בסביבתו של האחרון סיפרו כי הוא מתכוון למצות את החוזה שלו בבאר שבע ולא חושב על עזיבה. גורמים בבירת הנגב ציינו כי אם יוחלט להיפרד מבן בסט, האלופה תדרוש סכום של כ-100 אלף יורו דמי העברה אותם שילמה להפועל חיפה בקיץ. כץ עצמו הבהיר לאנשי חיפה כי לא יהיה מוכן לשלם עבור חזרתו של החלוץ.

המועדון הודיע היום כי ראשי המועדון החליטו לקנוס את החלוץ מאמון קשוע בגובה של 25 אחוז משכר הבסיס של בעקבות עבירות משמעת שביצע כגון אי הופעה לאימונים ועזיבת האצטדיון בנתניה לאחר ששמע כי אינו בסגל. בכל מקרה, קשוע אינו מתכוון להמשיך במועדון ואף הבהיר בוועדת המשמעת בשבוע שעבר כי מעוניין לעזוב מיידית את הקבוצה. הבעלים יואב כץ צפוי להחליט בסוגיה בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי