אלישע לוי: "בני יהודה קבוצה קשה אבל גם אנחנו"

אלישע לוי
אלישע לוי | אריאל שלום

מאמן מכבי פתח תקווה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר. על לידור כהן: "לא מצפה משחקן שיוצא שלא יתעצבן". על ההתקפה: "תחזור לכבוש".

(גודל טקסט)
לאחר ארבע תוצאות תיקו רצופות וההעפלה לשלב שמינית גמר גביע המדינה, מכבי פתח תקווה תארח מחר (שלישי, 19:30, פריצות לשידור בספורט4) את בני יהודה במעין משחק צומת, שעשוי להשפיע על המשך מאבקיה על ההשתלבות בפלייאוף העליון. הבוקר ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן אלישע לוי.


"אני שמח שעברנו שלב בגביע כי ראינו שכולם התקשו. השחקנים עמדו בזה מנטלית ועכשיו זה הזמן לעשות הפסקה ולחזור לליגה", התייחס אלישע לוי להעפלה ביום שישי על חשבון הפועל כפ"ס וגם למשחק הקרוב: "המשחק האחרון שלנו בטדי היה טוב וכל תוצאות התיקו יבואו לידי ביטוי שננצח. מצפה לנו משחק לא קל אבל אני מאמין שגם לבני יהודה. נצטרך פחות לדבר אלא לנצח ולהתקדם בטבלה".


הבעיה בהתקפה לאחרונה: "כישרון? יש לנו שחקנים כמו לידור כהן ומנור סולומון, אבל מלבד כישרון צריכים גם להיות קבוצתיים. אנחנו מגיעים להזדמנויות ולאחרונה אנחנו לא כובשים. כדי לכבוש, צריך קבלת החלטות נכונה וזה לפעמים לא קורה, וצריך להשתמש נכון בנגיעות ולהיות קבוצתיים. בסופו של דבר נחזור לכבוש. בתחילת השנה היינו בממוצע של שני שערים למשחק, אבל גם בספיגות, וצריך למצוא את האיזון. היום אנחנו יותר מיוצבים מאחור כי כולם עושים הגנה. גם בהתקפה נצטרך מחוייבות של כולם, תמיכה גם מהקו השני".


היריבה: "בני יהודה קבוצה קשה לכולם, אבל גם אנחנו כאלה. בני יהודה עושה עונה טובה וצריך להיערך. אני מקווה שהנקודות יהיו אצלנו".


על חביב חביבו: "כל שער שהוא כובש הוא מיוחד. שערים קלים הוא לא עשה (צוחק). השער הזה היה יפה ואני חושב שהוא התכוון לזה".


על לידור כהן שיצא והתעצבן: "אני לא מצפה משחקן שיוצא שלא יתעצבן. אפשר להבין את זה. סקורר מודדים אותו בשערים ולידור שחקן של 7-10 שערים העונה. אחת הדרכים לחזור זה לבוא ולהשקיע. להתעצבן זה בסדר כי הוא רוצה לתת את הכל".



אלישע לוי עם לידור כהן. רוצה לתת הכל (ערן לוף)


הפציעות: "פציעות זה חלק מהמשחק. עד עכשיו כולם היו בתהליך חזרה ומה שקרה עם סרסור זה מזל רע. אין לנו עומק והסגל לא גדול, אבל זה לא קשור כי פציעה כמו שלו יכולה לקרות. זה לא עניין של עומס".


המאצ'אפ בין סולומון לירדן שועה: "מדובר בשני שחקנים מהמוכשרים שיש פה. אלו שני שחקנים שונים כי אחד חלוץ מרכזי והשני שחקן אגף. יהיה מעניין לראות את התפוקה שלהם".


ההגרלה מול הכח עמידר רמת גן בגביע המדינה: "צריך לכבד את הכח כי הם הדיחו את רעננה. כשאתה מקבל הגרלה כזו כמו נגד כפ"ס, אתה צריך לבוא מוכן כדי לא להיות מופתע ולעבור".


אחרי מסיבת העיתונאים ערכה הקבוצה את האימון המסכם והשחקנים שקיבלו מנוחה בעקבות המשחק בגביע כבר תורגלו בהרכב, כשלפי המסתמן, לוי יחזיר להרכב את גידי קאניוק שפתח על הספסל נגד כפ"ס ואת גל שיש שנעדר עקב צהובים. המאמן ערך לשחקניו תדרוך טקטי על היריבה והזהיר מפני חוד ההתקפה המהיר בראשות מאוויס צ'יבוטה וירדן שועה. "בני יהודה קבוצה מסוכנת וצריך להיזהר ממשחק המעבר המהיר שלהם ומהמתפרצות".




סולומון. מאצ'אפ מעניין מול שועה (דני מרון)

 

מוחמד סרסור, שכפי שפרסמנו סובל מקרע במיניסקוס, ייעדר ובפ"ת סיפרו כי רק במעמד הניתוח יוחלט אופן הטיפול: אם לתפור את המיניסקוס (הליך שעשוי לגרור היעדרות ארוכה יותר בהרבה מחודש) או להוציאו (הליך שיאפשר חזרה מהירה יותר תוך חודש). עודד אלקיים לא יהיה בסגל וכמוהו גם פאדי זידאן שהחלים מהפציעה. זו'האן מרסיאל קיים אימון מלא ועשוי להיות בסגל. ארד בר ותומר בנבנישתי, שחקני קבוצת הנוער, מתחרים על מקומם בסגל. 

 

בעניין אחר, אמש נערכה הלוויתו של יגאל ממן, איש המועדון, בבית העלמין סגולה. בהלוויה נכחו למעלה מ-1,000 איש, כשאת הקבוצה ייצגו אנשים רבים ביניהם אבי לוזון, עמוס לוזון, עומר גולן כשגם יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ הגיע לכבד. ביום הפטירה של ממן, אחת מבקשותיו האחרונות היו לפגוש את זוארץ בפעם האחרונה ואכן יושב ראש ההתאחדות הגיע.


הרכב משוער: יוסי גינזבורג, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עומר דנינו, גל שיש, רומריו פירס, דידייה ברוסו, גידי קאניוק, מנור סולומון, לידור כהן, חביב חביבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי