קורצקי: "כרגע שמים בצד את כל מה שקרה בגביע"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

בצל התפטרותו וחזרתו לתפקיד, מאמן הפועל רעננה התייחס למשחק נגד ק"ש: "מבחינתנו זה המשחק הכי חשוב כרגע". אמבולה: "המפגש עם חיים סילבס תמיד מרגש"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)
הפועל רעננה משלימה את ההכנות למשחק החוץ בצפון נגד עירוני קריית שמונה, בצל פרשת ההתפטרות של המאמן מנחם קורצקי לאחר ההדחה בגביע המדינה נגד הכוח עמידר רמת גן והשיחה עם הבעלים אשר אלון שהחזירה אותו לתפקיד.


קורצקי אמר לקראת המשחק: "כרגע אנחנו שמים את כל מה שקרה במשחק הגביע מול הכח עמידר רמת גן בצד ומתרכזים רק במשחק נגד קרית שמונה ביום רביעי, כי זה משחק שיכול להיות פרשת דרכים עבורנו. מבחינתנו זה המשחק הכי חשוב כרגע ונבוא אליו הכי מוכנים שאפשר. אני מקווה מאוד שדווקא את היכולת מהניצחון מול סכנין נביא למשחק הזה ופחות את היכולת במשחק בגביע. נעלה עם ההרכב הכי טוב שלנו וננסה להכריע את המשחק".


המגן עמנואל אמבולה הוסיף: "אני חייבים לשים את המשחק בגביע מאחורינו לקראת המשחק מול קרית שמונה. הניצחון על סכנין במחזור האחרון בליגה נתן לנו תנופה ומומנטום טוב במשחקים בליגה, ואז הגיע ההפסד בגביע, אבל ככה זה בכדורגל – אנחנו צריכים להרים את הראש ולהגיע למשחק הבא. המפגש ביום רביעי עם חיים סילבס, המאמן של קרית שמונה ומי שאימן אותנו לפני שנתיים, תמיד מרגש וזה כמובן לא משחק קל עבורנו במיוחד כשהוא נערך בחוץ, בקרית שמונה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי