חדרה הביסה 0:6 את הפועל הרצליה, ריברי לא הרשים

הפועל חדרה
הפועל חדרה | ערן לוף

במשחק אימון שנערך כדי שאביטן יוכל לעקוב אחרי הצרפתי, אחיו של כוכב באיירן שמתאמן מזה כחודש, הוא התקשה להרשים למרות שישייה לרשת היריבה מליגה א'. וגם: תקווה לאוהדים רבים של בית"ר ירושלים שיגיעו בחמישי

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תארח ביום חמישי את בית"ר ירושלים (20:30, שידור ישיר בספורט4) ופרט לרצון לזכות בניצחון ליגה ראשון מזה כחודשיים ולא לתת לירושלמים להתקרב מתחתית הליגה, בחדרה גם חושבים על ההכנסות הצפויות מהמשחק.

במועדון מקווים כי לאחר תצוגה מצוינת של בית"ר ירושלים בשמינית גמר הגביע יגיע קהל גדול מהבירה והדבר יביא להכנסות משמעותיות מהמשחק. כידוע בחודש הבא יתקיים דיון ראשון בבית המשפט מול רשם העמותות ובחדרה חוששים כי המשפט עלול להיערך זמן רב ובינתיים הקבוצה צריכה להתנהל מבחינה תפעולית. "ההכנסות מול בית"ר יכולות להיות משמעותיות לקראת הדיון. זה יכול לתת לנו אוויר כלכלי לחודש נוסף" אמר גורם בחדרה.

מבחינה מקצועית אירחה הקבוצה הערב (שני) למשחק אימון את הפועל הרצליה מליגה א' והביסה אותה בתוצאה 0:6. מטרת משחק האימון הייתה לאפשר לצוות המקצועי לעקוב מקרוב אחר הנבחן סטיבן ריברי שנמצא כבר בישראל חודש ימים. עד עתה ריברי נבחן רק באימונים והיום לראשונה קיבל הזדמנות להוכיח את עצמו גם במשחק. הצרפתי לא הותיר רושם במיוחד, אך בחדרה טרם קיבלו החלטה סופית לגביו.


ריברי. עדיין מנסה להרשים את אביטן

בכל מקרה, מלכתחילה הבהירו בחדרה כי הגעתו של ריברי תהיה רלוונטית אם אחד הזרים של הקבוצה יעזוב את הקבוצה במועד ההעברות הקרוב. שחקן נוסף שערך בכורה במגרש היה המגן אליאס זאנה שחזר לכר הדשא לאחר שמונה חודשים מאז שנפצע במהלך העונה שעברה בליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי