באה לרמוס: מכבי ת"א לא תחפש רק להבטיח את האליפות

שכטר ואצילי חוגגים
שכטר ואצילי חוגגים | דני מרון

איביץ' מצליח העונה לעשות בדיוק את מה שבכר השיג בשלוש השנים הקודמות - השפעה מהספסל תוך כדי תנועה כל הדרך לתארים. שרון ניסים מתכונן למפגש בו מכבי ת"א העוצמתית תארח את הפועל ב"ש, האלופה שמחפשת לשרוד

(גודל טקסט)

צודק שרן ייני, המשחק הערב הוא לא עוד משחק ליגה.

נכון, הפער בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע הוא גדול. 14 נקודות זה פער בלתי מחיק, אבל אחרי שלוש שנים עגומות מבחינת תארים, מכבי ת"א רוצה לעשות משהו שהוא יותר גדול מאליפות. מכבי ת"א רוצה הערב לרמוס את הפועל ב"ש, לפתוח פער של 17 נקודות, שבעיניי הוא לא סתם הכרה באלופה החדשה, אלא פער שמסמל את כל מה שהצהובים רוצים לייצג השנה: דומיננטיות גדולה, רעב עצום לתואר ורמיסה של כל היריבות שלה.

מאמן מכבי ת"א, ולדימיר איביץ', מצליח לעשות העונה את מה שברק בכר עשה מצוין בשלוש השנים האחרונות – להשפיע על תוצאות המשחק מהספסל תוך כדי תנועה. האלופה, שמגיעה למשחק הערב בפעם הראשונה מזה שלוש שנים בעמדת נחיתות מובהקת כשהיא פחות טובה מסגניתה גם הגנתית וגם התקפית, שמה את מכבי ת"א בעמדה מושלמת הערב כשהיא חזקה מנטלית ומקצועית ורק מחכה שהמשחק יצא לדרך.


איביץ'. מצליח לעשות את מה שבכר עשה בשלוש האליפויות (ערן לוף)

כשמנסים לחשוב באיזה הרכב איביץ' יעלה הערב מבינים שזה לא ממש משנה. יש לו מספר חיילים טובים בכל עמדה ולאו דווקא שמות הם אלה שמשחקים. מתחילת העונה נראה שלא משנה איזה שחקן הוא מציב, אותו שחקן מספק את הסחורה, כך שקשה להחליט מי הוא שחקן הרכב ומי הוא המחליף. בב"ש דברים שונים לחלוטין. למרות שאנחנו כבר במחזור ה-15, בכר עדיין מחפש את ההרכב הנכון לקבוצה שלו. מצד אחד יש לו התקפה סופר מוכשרת, אך מצד שני ההגנה לא מספקת את הסחורה.

מכבי ת"א תפגוש הערב קבוצה שתשחק בדיוק כפי שרוב הקבוצות שמשחקות מולה מתגוננות ומחפשות לעקוץ במתפרצות. אלו הכלים שיש היום לבכר להתמודד מול האלופה שבדרך. בשנים האחרונות היתרון של ב"ש היה בעיקר בקישור העוצמתי והאיכותי, השנה נראה שהמטוטלת עברה לתל אביב והעוצמות במרכז נמצאות אצלה.

זה לא יהיה מסוג המשחקים הגדולים בין שתי הקבוצות. יהיה כאן מפגש של חתול ועכבר והצהובים ינסו לא רק להכריע את האליפות סופית, אלא גם להכאיב לאלופה היוצאת שרק מחפשת לשרוד את הלילה.


אוגו בסיבוב הקודם. מכבי ת"א תצליח להכאיב לאלופה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי